Još bolji i ljepši Mercator u Tuzli dočekao kupce u novom ambijentu
Još bolji i ljepši Mercator na gotovo 700 m² prodajne površine, uz novi vizuelni identitet, od sada nudi i dodatno proširen i prilagođen asortiman što se posebno odnosi na odjele voća i povrća, zdrave hrane, pekare, mesnice, gastra, delikatese, kozmetike i dječijeg svijeta te preostalih kategorija iz asortimana prehrane i neprehrane.
Za još bržu i kvalitetniju uslugu svakodnevno se brine 26 zaposlenika.
"Sretan sam jer smo našim kupcima u Tuzli poklonili novi i moderan prodajni objekat, uređen prema najvišim standardima maloprodaje i brenda Mercator, na lokaciji na koju su kupci navikli i rado je posjećuju. Uz još bolju ugodnost kupovine, Mercator će našim kupcima nuditi dodatno proširen asortiman, kvalitetnu uslugu i mnoštvo dodatnih benefita. Posebno mi je zadovoljstvo jer smo danas, u skladu sa našim društveno-odgovornim poslovanjem, uručili donaciju u vrijednosti 5.000 KM Udruženju 'Srce za djecu oboljelu od raka' namijenjenu za podršku Roditeljskoj kući koja će biti otvorena u Tuzli početkom aprila ove godine. Na taj način nastavljamo podržavati lokalnu zajednicu u kojoj poslujemo što ujedno smatramo svojom obavezom, ali i privilegijom da zajedno činimo dobra djela i kreiramo bolje životno okruženje za sve nas" – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketinga kompanije Konzum BiH koja upravlja brendovima Konzum i Mercator na tržištu BiH.
"Naše prijateljstvo s Konzumom u BiH sada je već jako i veliko. Jako smo zahvalni na dugogodišnjoj podršci i njihovoj opredjeljenosti da budu uz djecu oboljelu od malignih bolesti i njihove roditelje. Sada je i projekat Roditeljske kuće Tuzla obezbijeđen namirnicama koje će olakšati put borbe našim porodicama koje budu živjele u njoj tokom najtežeg životnog perioda. Radujemo se svakoj narednoj saradnji sa Konzumom, jer njene plodove koriste direktno naša djeca i njihove porodice", izjavio je Fikret Kubat, predsjednik Udruženja "Srce za djecu oboljelu od raka".
Prvi dan ponovnog otvorenja Mercatora obilovao je bogatim sadržajem za kupce uz mnoštvo pogodnosti pri kupovini, pripremljena je posebna akcijska ponuda, a prvi kupci su nagrađeni vrijednim poklonima. Svaka 100. kupovina bila je potpuno besplatna.
Kupci su uživali uz nastup benda Alter Acustic, a najmlađi posjetitelji su se pridružili veseloj zabavi i kreativnim radionicama.