Jysk u Gradačcu otvorio prodavnicu uređenu po novom skandinavskom konceptu
Inovativni skandinavski koncept nudi drugačiji i inspirativniji doživljaj kupovine, a svi kupci na lakši način mogu pronaći njima zanimljive proizvode.
"Gradačac je prvi grad u BiH s novoopremljenom trgovinom u jedinstvenom konceptu. On nudi veliki naglasak na detalje i inspirativnost u samoj trgovini. Osim bolje preglednosti artikala, naglasak smo stavili na drveni pod koji pokazuje dozu jednostavnosti i skandinavske skromnosti. Također, nosivi elementi su vizuelno dodatno poboljšani, a otvaraju i pogled prema samim artiklima", rekao je retail manager Jyska za BiH i Sloveniju Ivan Protega.
Tokom današnje svečanosti u Gradačcu je predstavljena i posljednja linija vrtnog namještaja koja je namijenjena za novu proljetnu i ljetnu sezonu. Podijeljena je u trendovima Harmony, Sunbaked i Nordic Light, a kroz svoju jedinstvenost pruža nesvakidašnji užitak pri boravku na otvorenom.
Harmony donosi inspirativnu bazu boja, a fokus je na novim materijalnim kompozicijama, poput plastike u kombinaciji s drvetom.
Sunbaked je nadahnut raskošnom paletom pastelnih tonova, gdje prevladavaju ružičasta i ljubičasta s kontrastnim žutim i narandžastim nijansama, dok Nordic Light donosi smirene plave tonove koji odišu morskim ugođajem i uglađenim skandinavskim stilom.
"Za ovu smo sezonu predstavili tri jedinstvena stila koja će boravak na otvorenom učiniti posebnim iskustvom. Velika pažnja usmjerena je prema materijalima, toplim bojama i oblicima, pri čemu je jasno vidljiv snažan utjecaj skandinavskog dizajna. Uz Jysk proizvode iz najnovijeg asortimana vrtnog namještaja, svi mogu stvoriti skladan ugođaj za peskompromisno uživanje u svakom slobodnom trenutku", rekla je Zvjezdana Novak, Jyskova menadžerica za prodaju i marketing.
Međunarodni maloprodajni danski lanac Jysk u našoj zemlji u proteklom periodu postigao je izvanredne rezultate, a postao je prvi izbor kupaca na bh. tržištu.
"U prošloj finansijskoj godini smo ostvarili promet od gotovo 47 miliona KM, a neto dobit prije oporezivanja iznosi šest miliona KM. To predstavlja povećanje od 18,7 posto u odnosu na godinu ranije", izjavio je Protega.
Novi skandinavski koncept donosi vjetar u leđa menadžmentu Jyska koji će nastojati ostvarivati još bolje rezultate u narednom periodu.
"Smatram da će to kupci u Gradačcu, ali i ostatku BiH prepoznati kao jednu od velikih prednosti. Godina u kojoj se nalazimo po svim rezultatima i ključnim pokazateljima je rekordna za Jysk na bh. tržištu i sve nam to omogućava dalje širenje i ekspanziju", naglasio je Protega.
Jysk će do kraja ove godine u BiH otvoriti još dvije trgovine, a plan je da s koncem 2019. ima zaposlenih više od 200 radnika.
Kada je riječ o Jyskovoj trgovini u Gradačcu, ona će za sve posjetitelje vrata zvanično otvoriti sutra.