Ovaj događaj u glavnom britanskom gradu je nastavak širenja Victoria's Secreta van Sjedinjenih Američkih Država. Ali kako je jedna ovakva kompanija uspjela izrasti u brend o kojem svi pričaju?
Priča o Victoria's Secretu počinje sedamdesetih godina, kada je 30-godišnji diplomant Roy Raymond poželio kupiti intimno rublje kao poklon svojoj supruzi. Ušavši u robnu kuću doživio je sramotno iskustvo i osjetio da postoji praznina na tržištu u ovoj oblasti, piše Business Insider.
Uz kredit i posuđeni novac do prve radnje
Godine 1977. podigao je kredit od 40.000 dolara u banci, a još 40.000 je posudio od rodbine i otvorio prvu prodavnicu Victoria's Secret u trgovačkom centru u Californiji.
Inspirisana Engleskom u 19. stoljeću, njegova prva prodavnica bila je dekorisana tamnim drvetom, sa sofama od crvenog baršuna i svilenim zavjesama, za razliku od upadljivih prodavnica tog vremena.
Kompanija je u prvoj godini zaradila 500.000 dolara, a kada je Raymond 1982. godine prodao posao za milion dolara, Victoria's Secret je imala pet trgovina i katalog prodaje od kojeg je zarađivala šest miliona dolara godišnje.
Do početka devedesetih ova kompanija je postala najveći američki maloprodajni lanac intimnog rublja sa 350 trgovina i prodajom koja je premašivala milijardu dolara. Ipak, nisu uspijevali da se takmiče sa jeftinijim brendovima i vlasnik Leslie Wexner je osjetio da je potrebno uvesti nešto radikalno kako bi se kompanija podigla na viši nivo.
Anđeoska krila i Tyra Banks
Proboj su doživjeli 1995. godine kada su održali prvi od svojih danas slavnih događaja. Bio je relativno tradicionalan, a modeli su nosili jednostavan veš. Tek tri godine poslije pojavila su se anđeoska krila koja je na leđima nosila Tyra Banks.
Do 2000. show je postajao raskošan, a predstavljen je i slavni grudnjak od 15 miliona dolara sa rubinima i dijamantima. Nosila ga je Gisele Bündchen i tada je to bio najskuplji komad intimnog rublja koji je ikad osmišljen.
Sada je taj "Fantasy Bra" neodvojivi dio svakog Victoria's Secret showa, a svaki put ga nosi drugi model. U protekloj deceniji bile su to Miranda Kerr, Heidi Klum i Adriana Lima. Ove godine prvi put će ga nositi dva modela - Adriana Lima i Alessandra Ambrosio. Svaki od grudnjaka sada je vrijedan po dva miliona dolara, a ukrašen je sa 16.000 plemenitih dragulja i 18-karatnim zlatom.
Slavni Fantasy Bra
Kompanija je proteklih godina kritikovana zbog tanušnih modela čija tijela u reklamama predstavljaju kao "savršena". Ipak, njihove revije privlače brojne ljubitelje mode, a ove godine pjevat će im Taylor Swift, Katy Perry i Usher.
Danas imaju više od 1.000 prodavnica u SAD-u i kontrolišu 35 posto tržišta intimnog rublja u toj zemlji. Kompanija vrijedi oko 1,9 milijardi dolara, a prošle godine su prodali artikle u vrijednosti 6,6 milijardi dolara.
Prvu prodavnicu u Londonu otvorili su 2012., a ove godine su kročili i na teritoriju Kine, nastojeći proširiti svoje prisustvo u Aziji. Današnji show u Londonu je tek drugi van SAD-a. Prethodno su samo 2000. reviju održali u Cannesu u Francuskoj.