Kako se kroji visoki dizajn: Od ideje prvog točka do izgleda moćnog Ferrarija
"Mission Winnow" je inicijativa koju je pokrenula kompanija Philip Morris u saradnji sa Ferrarijem. Njihova misija je predstaviti svijetu svoju predanost inovacijama i razvijanje ideja koje će pomoći u rješavanju problema koji postoje u svim dijelovima svijeta.
Na taj način će, kako kažu, napraviti pozitivne promjene koje će imati utjecaj na cijeli svijet, radeći na projektima kao što je IQOS, koji pravi veliki iskorak u duhanskoj industriji.
Akcenat stavljaju na znanje i učenje te upravo radi toga lako donose odluke koje će svima poboljšati budućnost. U ostvarivanju svog cilja pomaže im i tim vrhunskih kreativaca, kao i veliki broj vodećih inžinjera i naučnika u svijetu.
Na panelu su spomenute mnoge teme, ali se najviše govorilo upravo o dizajnu. Rawsthorn je istakla kako je dizajn jedan od najboljih i najefektivnijih alata koji svijet ima, te kako on može napraviti velike promjene u svijetu. Ipak, žao joj je što ga mnogi ljudi percepiraju kao nešto mnogo jednostavnije poput kreiranja stila, kad je on ustvari mnogo više od toga.
"Zamislite scenu u kamenom dobu. Tada su ljudi gurali kamenje, te je jedan od njih predložio da oblikuju kamen sa strana kako bi on nalikovao lopti i samim time se lakše kotrljao. Tako su ljudi došli na ideju točka. Zato mislim da postoji velika razlika između marketinga i dizajna. Marketing je raspravljanje o isplativosti neke ideje, a dizajn je kreiranje nečega što ne postoji", rekao je arhitekta naglašavajući tako važnost dizajna.
"Dizajn može promijeniti živote, on svaki dan utječe na sve nas. Postojao je dugo prije nego je izmišljena riječ 'dizajn', svaki put kada su ljudi željeli promijeniti nešto u svojoj kući ili generalno životu, okretali su se upravo dizajnu. On je postojao u toj formi sve do industrijalizacije u kojoj je na neki način formaliziran i sada se gleda kroz neki drugi spektar", kazala je Rawsthorn.
Novembre je uporedio marketing i dizajn, kazavši kako ljudi često prave grešku i smatraju da je u pitanju ista stvar. Međutim, dizajn je stvaranje nečeg novog i dosad neviđenog. Za njega je, kako kaže, jako važno da ljudi razumiju te razlike.
"Potrošaču su važni performans, ekskluzivnost i emocija. Kada pričamo o ova tri aspekta, shvatamo da je su one povezane sa dizajnom. U Ferrariju je dizajn estetičan, ali i funkcionalan, a najveći zadatak jeste pronaći najbolju moguću vezu između te dvije stvari", kazao je Krief.
Istakao je kako dizajneri imaju veliki zadatak na sebi, jer ljudi obično ne znaju šta žele, već čekaju da im dizajneri predlože i stvore nešto novo. Uz to je dodao kako je ponosan što je pozvan na ovaj panel gdje priča rame uz rame sa velikim stručnjacima.
"Prije mnogo godina, naučnici su eksperimentisali sa hemikalijama te su tada stvorili ljepilo koje može držati stvari na kraći period. Dugo vremena nisu znali za šta mogu koristiti ovo otkriće, tako da je stajalo sa strane dok jednog dana jedan od istraživača nije otišao u crkveni hor gdje je pjevao i pokušao zakačiti sve svoje papiriće kako bi imao poredane stihove koje treba pjevati. Oni su uporno spadali te je došao na ideju da ih zalijepi tim kratkotrajnim ljepilom i tako je nastao post-it", nasmiješeno je ispričala Alice dodavši kako je zatim ova jednostavna inovacija zaradila milijarde dolara.
La Rovere je zaključio priču kazavši kako element tehnologije postoji već dugo vremena, ali kako je njihov zadatak da pojednostave njen prikaz i približe je potrošačima praveći je tako privlačnijom.