biznis
13

Kalašnjikov mijenja imidž, želi postati "oružje mira"

Klix.ba
Popularni ruski proizvođač oružja i poznate puške AK-47 na ceremoniji u Moskvi otkrio je novi dizajn svojih proizvoda, ali i novi logo te planove uključivanja u tekstilnu industriju.

Naime, Kalašnjikov, sibirska kompanija koja proizvodi jednu od najpoznatijih puški na svijetu, sada je lansirala i liniju opreme namijenjene sportskim strijelcima i lovcima, a u planu im je širenje na proizvodnju pribora, a najprije noževa.

Njihov novi logo sadrži slova K i C koja označavaju Kalashnikov Concern, a predstavili su i dva slogana "Štiteći mir" - na engleskom, te "Oružje mira" ili "Oružje svijeta" s obzirom da "mir" na ruskom označava i "mir" i "svijet".

Objavili su da su u 2014. godini prodali 140.000 komada oružja, što je dvostruko više nego prethodne godine, te da im je do 2020. cilj godišnje proizvesti 300.000 komada.

Dizajner Ak-47 Mihail Timofejevič Kalašnjikov preminuo je krajem 2013. godine.