Priča o Malenoj i Klepetanu u sklopu kampanje Jana voda s porukom ljubavi osvojila je bronzanog Lava na Cannes Lionsu, najznačajnijem svjetskom festivalu kreativnog oglašavanja.
Prestižna statua lava je zahvaljujući priči o ljubavi koju su Jana i agencija Imago Ogilvy prenijeli kroz priču o Malenoj i Klepetanu donijela prestižno priznanje u kategoriji Branded Content & Visual Storytelling (Live Broadcast/Live Streaming), što predstavlja izuzetno značajan uspjeh. Kampanja u kojoj su glavne uloge imale dvije rode uz glavnu poruku "samo ljubav" oduševila je proljetos javnost u regiji, ali sada i stručni žiri Cannes Lions festivala.
Ove godine je u Cannesu prijavljeno više od 43.000 radova iz cijelog svijeta, a kad se uzme u obzir da su među njima najveći svjetski brendovi i najveće svjetske agencije, ovo je nevjerojatan uspjeh. Ovo je jedno od najvećih priznanja koje je mogla osvojiti jedna agencija u regiji.
"Malo je reći da sam ponosna na ovo prestižno i najznačajnije priznanje Jani, cijelom mom timu u Jamnici i Agrokoru te timu Imaga na čelu sa Damirom Ciglarom, koji su radili na kampanji Jana voda s porukom edicija Samo ljubav, priča o Malenoj i Klepetanu. Ova je nagrada ujedno i dokaz da samo ljubav pobjeđuje, predanog rada, ali ponajviše dokaz da je upravo ljubav ta koja pokreće svijet, što je i bila glavna poruka ove Jana edicije. Osobno istinski vjerujem da samo srcem možeš pobijediti, pa je kampanja koja je rađena s punim srcem i velikom ljubavlju i donijela svjetski najznačajnije i prestižno priznanje u našoj marketinškoj struci, ne samo Jani i Imago timu nego cijeloj Hrvatskoj. Još jednom smo pokazali da smo svjetski konkurentni i čast mi je što će upravo kampanja jednog Agrokorovog brenda ostati zabilježena kao prva u povijesti Hrvatske koja je osvojila prestižnog Cannes Lava tzv. reklamnog Oscara. Posebnu zahvalu željela bih izraziti gdinu Vokiću koji više od 23 godine brine o ranjenoj Malenoj i kojeg je Malena kako sam kaže, odabrala da bude njezina krila. Bez nesebične ljubavi gdina Vokića, koji je dozvolio da je podijelimo sa svima, ne bi bilo ni ove kampanje u kojoj je sam g.Vokić bio najbolji primjer kako živjeti samo ljubav. I na kraju zahvaljujem svim našim kupcima koji nam daju inspiraciju da svaki dan budemo kreativniji i bolji, jer na kraju dana sve to radimo za njih", istaknula je Iva Balent, izvršna direktorica marketinga koncerna Agrokor.
Cannes Lions najbitniji je festival oglašavanja na svijetu i svojevrsni Oscar za reklame te je već sam ulazak u finale vrednije nego osvajanje nagrade na mnogim svjetskim festivalima.
"Velike vizije stvaraju velike ideje, a velike ideje stvaraju velika djela. Kampanja s iščekivanjem Klepetana je prerasla okvire klasičnog oglašavanja i postala puno više od same promocije proizvoda. Kada brand umjesto da priča o ljubavi, omogući ljudima ne samo da osjete, nego da i podjele ljubav s drugima, onda to postane velika stvar. Samo takve ideje mogu osvojiti Cannes Lions članove žirija i samo takve ideje mogu osvojiti tu najprestižniju nagradu za koju se bore svi najveći oglašivači i marketinške agencije u svijetu. Ono što je važno istaknuti, je da Imago i Jana nisu ovu kampanju samo odradili, već su je odživjeli. Nekoliko mjeseci pripreme i gotovo cijeli mjesec prepun strepnje i iščekivanja, donijeli su prvo čudo kada se Klepetan vratio svojoj Malenoj, a sada i drugo čudo kada nam iz Cannesa stiže najprestižnija nagrada na svijetu, jedan i jedini Cannes Lions", izjavio je Darko Bosnar, Art&Innovation Director iz Imago Ogilvy agencije.
Jana voda s porukom ljubavi i osvajanje bronzanog Lava uspjeh je o kojem će se dugo pričati u marketinškoj i reklamnoj industriju, ali i potvrda odličnog rada dvaju uspješnih timova, Agrokora i Jamnice, te višestruko nagrađivane agencije Imago.
Tako je priča o Malenoj i Klepetanu, ove godine imala dva sretna kraja, Klepetan se vratio Malenoj, a Jana i Imago su osvojili najprestižniju svjetsku nagradu. Više pogledajte na: https://youtu.be/lkpwovitJ04