Kineski potrošači kupili skoro polovinu luskuznih stvari svijeta u prošloj godini

Ovo čini 46 posto globalne količine skupih proizvoda u kojima su brendirana odjeća, kozmetika i elektronika. Vlada Kine saopćila je kako je 120 miliona turista, što je oko jedan posto Kineza, otišlo preko mora u 2015. godini i doprinijeli su potrošnji na globalnom nivou od 12 posto tokom svog odmora.
Mnogi Kinezi kupuju luksuzna dobra van Kine, odnosno preko okeana, jer su u njihovoj zemlji isti proizvodi mnogo skuplji zbog uvoznih poreza. Komora za međunarodnu trgovinu Kine saopćila je kako su u Kini takvi proizvodi i 68 posto skuplji poredeći sa SAD-om i Evropom. Ovo je rezultiralo tim da su mnogi brendovi zatvorili svoje glavne prodavnice, poput francuske modne kuće Louis Vuitton koja je zatvorila podružnice u tri mjesta prošlog mjeseca. Svoje outlete zatvorili su i Burberry, Hermes, Armani i Prada.
Jedan od brendova koji se širi je Apple koji je postavio sebi za cilj da otvori 40 prodavnica u Kini do sredine 2016. godine. Domaća maloprodaja je u porastu i ekonomski je pokretač zemlje, dok se ekonomija suočava s najnižim rastom u posljednje dvije decenije.