Klika za Pomozi.ba kreirala softversku platformu za upravljanje zahtjevima za donacije

Ovakva podrška je od velikog značaja i timovima Pomozi.ba, ali i ljudima koji ovise o socijalnoj pomoći ovog udruženja.
Među kompanijama koje su pokazale društvenu odgovornost u najtežim trenucima je i Klika, jedna od najvećih i najbrže rastućih softverskih kompanija u Bosni i Hercegovini. Klika je tokom pandemije ponudila svoje usluge državnim institucijama u vidu implementacije softverskog rješenja za praćenje osoba u samoizolaciji, ali i realizirala niz projekata sa ciljem pomoći široj zajednici, poput brojnih donacija i izrada softverskih rješenja na pro bono osnovi. Upravo na taj način Klika je pomogla i humanitarnoj organizaciji Pomozi.ba koja se nastankom pandemije susrela sa značajnim povećanjem broja zahtjeva za pomoć.

"Broj zahtjeva koje smo dobijali je dosta povećan, zbog čega nam je bila potrebna pomoć u vidu softverske platforme za evidenciju svih korisnika i njihovih zahtjeva, te donacija. Pored velikog obima posla, udruženje se susreće s raznim izazovima u svom radu, kao što su pokušaji malverzacija i prevara, što nam dodatno otežava posao. Centralizovana platforma bi stoga itekako pomogla našim uposlenicima da prepoznaju i spriječe moguće malverzacije. Zbog toga smo veoma zahvalni kompaniji Klika koja nam je u najtežem periodu potpuno besplatno napravila ovu platformu", pojašnjava osnivač i predsjednik Udruženja Pomozi.ba Elvir Karalić.

Osnovna funkcionalnost platforme koju je Klika za potrebe humanitarnog udruženja napravila je evidencija korisnika, njihovih zahtjeva za pomoć, te praćenje i izvještavanje dodjele pomoći ili donacija od strane Udruženja Pomozi.ba.
"Ova moderna web aplikacija je okosnica rada udruženja te će bilo koja vrsta pomoći ili donacije biti evidentirana u njoj. Na ovaj način se uspostavlja transparentan uvid u raspodjelu pomoći ili donacija te sam rad udruženja. Proces obrade zahtjeva i dodjele pomoći je u potpunosti automatiziran i pruža uvid u status bilo kojeg zahtjeva. Platforma zapravo predstavlja centralizovanu bazu korisnika pomoći i donacija na nivou Bosne i Hercegovine", dodaje Karalić.
Iz Klike navode da troškove održavanja i nadgledanja ove višestruko korisne platforme, na čijem razvoju je radio tim sastavljen od software inžinjera te UI/UX dizajnera u sklopu Klika CSR projekta, u potpunosti snosi ova kompanija.
"Neki od naših planova za budućnost su: kreiranje platforme za potrebe ostalih udruženja koja se bave dodjelom pomoći ili donacija, omogućavanje razmjene podataka o korisnicima pomoći s relevantnim institucijama i udruženjima, izrada mobilne aplikacije itd.", ističe Samir Eljazović, jedan od osnivača kompanije Klika.
Ovo je sigurno tek početak uspješne saradnje kompanije Klika i humanitarne organizacije Pomozi.ba, koja uz ovakvu podršku može ostvarivati svoju misiju i pružiti pomoć što većem broju socijalno ugroženih i oboljelih ljudi u Bosni i Hercegovini.
Jedna od najvećih softverskih kompanija u Bosni i Hercegovini Klika je ove godine pored Sarajeva otvorila ured i u Banjoj Luci. Klika je isključivo fokusirana na razvoj softvera za internacionalne klijente širom svijeta. Do sada je radila s velikim svjetskim brendovima kao što su Intel, Cisco, McAffee, Unilever, Sleep Number, Bawag PSK, Natixis, Fidor i drugi. Kompanija je najviše prisutna na američkom i tržištu EU gdje radi sa startapima i velikim korporacijama iz različitih industrija s fokusom na IoT, Fintech i Sales gdje je izgradila zavidnu ekspertizu i postala prepoznatljiva u polju u kojem djeluje.