Kako bi konkurisala na tržištu i vratila povjerenje u svoje pivo Sarajevska pivara d.d. će, kako saznajemo, uskoro predstaviti kompletan rebranding svog nekada izuzetno popularnog piva.
Sarajevsko pivo, kao jedan od najprepoznatljivijih brandova glavnog grada BiH, će uskoro dobiti dugoočekivani redizajn. Novi dizajn, koji će obuhvatiti novi logo, nove etikete i novi oblik flaša, oslanjat će se na dizajn i tipografiju Sarajevskog piva iz 1970-ih godina. Navodno, izaći će i limitirana serija boca identičnih onima iz tog zlatnog razdoblja.
Osim dizajnera, angažovan je i čitav tim stručnjaka koji će raditi na unapređenju samog kvaliteta piva kao i njegovog okusa.
Sarajevska pivara d.d. je jedna od najstarijih bosanskohercegovačkih kompanija, a osnovana je 1864. godine. Sarajevsko pivo ima 4,9% ABV i 11,2 ekstrakta te se proizvodi od vode iz izvora sa 300 metara dubine, ječmenog slada, kukuruzne krupice i hmelja.