Kompanija Alma Ras: Od male porodične tradicije do lidera na tržištu
Izvršni direktor Memagić na početku razgovora je istakao kako je kompanija Alma Ras od male porodične radionice postigla veliki uspjeh i postala jedna od najperspektivnijih bh. kompanija. Tako je postala lider u proizvodnji i prodaji finog rublja u BiH i jedna je od najvećih tvornica u ovom dijelu Evrope kada je riječ o ovakvom tipu proizvodnje.
"To je dovoljan pokazatelj da budemo zadovoljni dosadašnjim uspjehom. Uvijek smo gledali naprijed i postavljali veće ciljeve, koji nas i vode sve vrijeme. Prekretnica u razvoju firme i njenom jačanju bila je profesionalizacija koja podrazumijeva zapošljavanje kvalitetnih mladih kadrova koji su se dokazali na tržištu i u kompaniji", rekao je Memagić.
Kroz svoje postojanje, Alma Ras je postala sinonim za kvalitet donjeg rublja, a uspostavljanjem istoimenog brenda, rast i širenje kroz regionalno i evropsko tržište postalo je nezaustavljivo.
"Kada govorimo o našim brendovima (Alma Ras, Manners i AR Family) trenutno izvozimo u Makedoniju, Sloveniju, Crnu Goru, Hrvatsku i Kosovo, a proizvode koje šijemo za poznate svjetske brendove izvozimo u Austriju, Francusku i Hrvatsku, koji se preko svoje distributivne mreže plasiraju u cijeli svijet sa našom markicom ΄made in BiH΄", kazao je direktor kompanije Alma Ras.
Od početka osnivanja kompanije bila je jasna vizija, a to je osvojiti srca potrošača kvalitetom donjeg rublja i spavaćeg programa za cijelu porodicu. Tokom 20. godina postojanja, otvorili su pogone na pet lokacija i to u Olovu, Varešu, Srebrenici, Visokom i Bosanskom Petrovcu, 18 maloprodajnih objekata u kojima se prodaje isključivo Alma Ras i Manners asortiman i imaju preko 1,100 uposlenika što ukazuje na to da su istrajali u svojoj viziji.
"Također, od nedavno je otvoren i novi butik u Bugojnu, te ovom prilikom želim najaviti još novih maloprodajnih butika u BiH, ali i u regiji. Pored butika koji ubrzo otvaramo u Trebinju, od maja će u našim kreacijama uživati i žitelji Zagreba", naveo je Memagić.
U Alma Ras i Manners buticima širom BiH, ljubitelji finog donjeg rublja i spavaćeg programa, mogu pronaći brendove Alma Ras i Manners, te dječiju liniju AR Kids. Brend Alma Ras namijenjen je savremenoj i modernoj ženi, čije kreacije čine da se osjeća uvijek poželjno i ženstveno.
Vizija Manners brenda jeste muškarac 21. vijeka. Komunikativan je i naklonjen putovanjima, te tako teži i novim standardima rublja i spavaćeg programa.
Njihov brend AR Family, koji se može pronaći u svim bolje opremeljenim hipermarketima, odlikuje savršen omjer cijene i kvaliteta.
Od samih početaka, koristimo visokovrijedne materijale, a najčešći su pamuk, modal i viskoza, te je to jedna neosporna činjenica koju želimo i održati. U skorije vrijeme, naši kupci mogu očekivati i modele od pima pamuka, a mnogi ga nazivaju još "luskuzni pamuk". Druga činjenica je da su svi materijali evropskog porijekla“, istakao je.
Kompanija Alma Ras je kroz svoje poslovanje dobila mnogo priznanja, a direktor Memagić je istakao kako su sva ona značajna i na neki način potvrđuju da je strategija, razvoj i put kojim ova kompanija teži ispravan.
"Dobili smo zaista mnogo priznanja, proglašeni smo za najpoželjnijeg poslodavca nekoliko godina zaredom i u više kategorija, zatim, dodijeljena su i lična priznanja menadžmentu, priznanja za društvenu odgovornost gdje također želimo biti aktivni članovi. Posljednje priznanje je od firme Triumph za izvrsnost u kvalitetu. Firma Triumph proizvodi i prodaje u cijelom svijetu i mi smo izabrani za tu nagradu u kategoriji gotovi proizvodi", pojasnio je.
S obzirom da je ova godina jubilarna Alma Ras je za sve kupce pripremila mnogobrojna iznenađenja, nove linije, ali i poklone za prvih 20 kupaca svakog mjeseca.
"Tokom cijele godine će biti inovativnih proizvoda, kao i onih koji su obilježili ovih 20 godina postojanja. Na taj način se želimo zahvaliti kupcima za lojalnost, za to što nas vjerno prate i poštuju kao jedan bh. brend koji ima težinu i kvalitetu koju na kraju prepoznaju", kazao je.
Alma Ras je oduvijek bila posvećena tržištu i kupcima što će im i u budućnosti biti cilj, a Memagić je istakao da će nastojati da se transformišu i prilagode tržištu što je više moguće.
"Također, akcenat će biti na edukaciji uposlenika, tržištu i inovacijama, koje će u narednom periodu kompaniji donijeti još bolji status i razvoj u naredom periodu", istakao je.
Obišli smo i proizvodni pogon u Visokom u kojem je zaposleno oko 400 osoba i to je bila prilika da osjetimo radnu atmosferu, ali i porazgovaramo sa rukovodiocima i radnicima u proizvodnji.
Amela Mušić živi u Gračanici i tri godine je zaposlena u kompaniji Alma Ras. Istakla je da je zadovoljna radnim uslovima i da joj nije teško raditi ovaj posao.
"Zadovoljna sam, imamo obezbijeđenu hranu i prevoz i što je najbitnije plate su redovne ne kasne ni dan", istakla je Amela.
Alma Ras predstavlja ime za kompaniju koja ima godišnji kapacitet od 20 miliona komada gotovih proizvoda.
Direktor Memagić je naglasio i da se s obzirom na različite profile i mogućnosti radnika organizuju brojne obuke kako bi samostalno mogli obavljati svoj posao. One zavisno od nivoa organizacije kompanije, traju od tri do 12 mjeseci, ali za određene pozicije i duže.
"To je prosječni period u kojem novi uposlenici mogu dobiti neophodno znanje i vještine, a koje je značajno da bi se uopšte posao mogao obavljati na ovom nivou kao do sada", zaključio je.