Boris Barić intervju
56

Kompanija Lidl BH zapošljava u sektoru marketinga: Ovo su razlozi zašto se prijaviti

Boris Barić, rukovoditelj marketinga Lidl BH
Boris Barić, rukovoditelj marketinga Lidl BH
Lidl BH sistematično ide ka svom sljedećem cilju - otvaranju prvih prodavnica u Bosni i Hercegovini. Važan kotač ostvarenju ovog cilja i uspješnom poslovanju Lidla u našoj zemlji je, svakako, sektor marketinga.

Svjesni su toga u Lidlu i zato su raspisali oglase za tri marketinške pozicije. Tako, trenutno se možete prijaviti za sljedeće pozicije: mediaplaner, junior konsultant za analizu u odjelu marketinga i konsultant za online marketing i društvene mreže.

Oglase pronađite klikom na Lidl Bosna i Hercegovina.

Da bi olakšali odluku o prijavi, u nastavku je razgovor s rukovoditeljom sektora marketinga u Lidl BH Borisom Barićem, koji je već tri godine dio Lidl BH te izvrsno poznaje način poslovanja ove kompanije.

Govoreći o Lidl procesima, Boris ističe kako se razlikuju od većine procesa u drugim kompanijama na našim tržištima. Smatra da uvelike pojednostavljuju rad i doprinose boljoj sistematizaciji.

S obzirom na to da Boris ima bogato iskustvo u retail marketingu, s jasnoćom može istaknuti specifičnosti rada u retailu, ali i ono po čemu se rad u marketingu Lidla izdvaja.

"Marketing u retailu je prije svega izazovan zbog zahtjevne dinamike marketinških aktivnosti koje se provode na sedmičnom nivou, kao i brojnosti različitih aktivnosti koje se planiraju i realiziraju tokom cijele godine. S druge strane, kada radite u sektoru marketinga Lidla, pruža vam se prilika sudjelovati u razvoju novih ideja, image kampanja, potom kampanja s fokusom na određeni segment asortimana, kreiranju modela nagrađivanja kupaca te, uz sve to, pratiti aktualne svjetske trendove u marketing industriji. Ujedno, Lidl je veoma senzibilan prema lokalnoj zajednici u zemljama u kojima posluje te nastoji podržati dobre priče i biti kvalitetan lokalni partner", ističe Barić.

Ono što bi moglo zanimati potencijalne kandidate dok razmišljaju o prijavi na oglas, jeste kakav je to profil zaposlenog koji se izvrsno uklapa u tim koji Boris vodi.

"Lidl kao kompanija zapošljava samo najbolje i daje velike prilike za rast i profesionalni razvoj, tako da ni marketing sektor nije iznimka. Prvenstveno tražimo osobe s osjećajem za marketing i zdravom logikom. Naš plan je da zaposlimo i osobe s manje iskustva, na juniorskim pozicijama, koje ćemo razvijati u skladu s Lidl vrijednostima i koje će proći kvalitetan edukacijski program na tržištima u okruženju. Od budućih djelatnika očekujemo fokusiranost i orijentiranost na implementaciju planirane marketing strategije i aktivnosti. Također je potrebno da daju osobni, kreativni pečat pri realizaciji zadataka te da su otvoreni za promjene, kontinuirano učenje i razvoj. Za više pozicije, koje su dio ovog konkursa, tražimo da, osim iskustva i prethodno spomenutih vrijednosti, imaju i ono nešto specifično, što ih izdvaja i čini natprosječnim", pojašnjava Boris.

Možda se pronalazite u Borisovom opisu, ali želite znati zašto odabrati baš Lidl. Upravo na to pitanje - Zašto Lidl - odgovorio je Boris.

"Istaknut ću nekoliko motivirajućih aspekata, koji su za mene bili presudni, a pretpostavljam da će biti izuzetno zanimljivi i budućim kolegama. Lidl je prije svega odličan poslodavac, koji nastoji svakodnevno da prati potrebe svojih djelatnika i doprinosi njihovom daljnjem rastu i razvoju. Imate priliku učiti na iskustvima kolega koji posluju na drugim tržištima već duži niz godina. Uz programe edukacije u Lidl zemljama u susjedstvu i širom Europe, tu su i brojne pogodnosti za napredak – od tečajeva stranih jezika do brige za zdravlje naših zaposlenika. Lidl okruženje daje priliku za napredak i njeguje profesionalni razvoj svojih djelatnika. Sve spomenuto sigurno utječe i na poboljšanje retail situacije u BiH i kreiranje dodatnih vrijednosti i pogodnosti za naše kupce. I ono što je posebno važno - dobrom poslovnom praksom Lidla kao poslodavca te onim što Lidl planira pružiti svojim kupcima, doprinijet ćemo kreiranju bolje perspektive bh. građana", zaključio je Boris.

A sada je red na vas. Pošaljite svoj CV i budite dio #teamlidl. Prijaviti se možete do 30. januara 2025. godine.