Kako prenosi Reuters, Verizon će kroz prodaju AOL-a i Yahooa ukupno inkasirati pet milijardi dolara, a medijski brendovi su prodani kompaniji Apollo Global.
Verizon će u gotovini od kompanije Apollo Global dobiti 4,25 milijardi dolara i 10 posto udjela u kompaniji. Prema navodima Verizona i Apolla, ovaj ugovor bit će realizovan u drugoj polovini 2021. godine.
Breaking News: Verizon will sell Yahoo and AOL for $5 billion, giving up on its digital-media ambitions in the face of competition from Google and Facebook. https://t.co/UqqyAuSDxr
— The New York Times (@nytimes) May 3, 2021
Verizon je kupio AOL 2015. godine za 4,4 milijarde dolara, a kupovina je kompanija trebala trasirati put prema mobilnoj tehnologiji s ciljem korištenja AOL-ovih potencijala za prodaju oglasa. Verizon je nastavio s kupovinom i 2017. godine kada je za 4,48 milijardi dolara kupio Yahoo te ga je ujedinio s AOL-om pod jedinstven brend naziva Oath.
Međutim, nekoliko godina kasnije kompanija je saopćila kako rezultati na tržištu medija nisu u skladu s ranijim planovima kompanije.
Verizon je već ranije tokom 2019. godine prodao i platformu za blogove Tumblr, a do danas nisu otkriveni finansijski detalji ugovora. Također, prošle godine Verizon je prodao i HuffPost kompaniji BuzzFeed.
Prodajom medijskih dijelova, Verizon je jasno dao znak da više nije zainteresiran za svijet medija za razliku od rivala koji i dalje manje ili više uspješno opstaju na ovom tržištu. Kompanija AT&T i dalje pokušava od WarnerMedia projekta napraviti konkurenta Disneyju i Netflixu iako se bori sa brojnim dugovanjima.
Također, kompanija Comcast i dalje opstaje na tržištu te sarađuje s medijima te kompanijama poput NBCUniversal.
S druge strane, kupovina AOL-a i Yahooa pružit će nove mogućnosti širenja na medijskom tržištu kompaniji Apollo Global koja već pod svojim vlasništvom ima kompanije kao što je Rackspace, Cox Media i Shutterfly.