Neuspješan projekt
8

Kompanija Verizon prodala Yahoo i AOL za pet milijardi dolara

V. K.
Yahoo nije ostvario rezultate kakvi su se očekivali (Ilustracija:Shutterstock)
Yahoo nije ostvario rezultate kakvi su se očekivali (Ilustracija:Shutterstock)
Američka kompanija Verizon Communications saopćila je kako prodaje medijske brendove Yahoo i AOL za pet milijardi dolara čime se završava skupa i neuspješna utrka Verizona u svijetu medijskih konglomerata.

Kako prenosi Reuters, Verizon će kroz prodaju AOL-a i Yahooa ukupno inkasirati pet milijardi dolara, a medijski brendovi su prodani kompaniji Apollo Global.

Verizon će u gotovini od kompanije Apollo Global dobiti 4,25 milijardi dolara i 10 posto udjela u kompaniji. Prema navodima Verizona i Apolla, ovaj ugovor bit će realizovan u drugoj polovini 2021. godine.

Iako je Verizon prisutan u medijskom prostoru već više od decenije te je u tom dijelu uložio milijarde dolara kako bi izgradio stabilne brendove poput Yahooa, kompanija nikada nije bilježila značajan rast u oglašivačkom prostoru na internetu kao što su to činili Facebook ili Google.

Verizon je kupio AOL 2015. godine za 4,4 milijarde dolara, a kupovina je kompanija trebala trasirati put prema mobilnoj tehnologiji s ciljem korištenja AOL-ovih potencijala za prodaju oglasa. Verizon je nastavio s kupovinom i 2017. godine kada je za 4,48 milijardi dolara kupio Yahoo te ga je ujedinio s AOL-om pod jedinstven brend naziva Oath.

Međutim, nekoliko godina kasnije kompanija je saopćila kako rezultati na tržištu medija nisu u skladu s ranijim planovima kompanije.

Verizon je već ranije tokom 2019. godine prodao i platformu za blogove Tumblr, a do danas nisu otkriveni finansijski detalji ugovora. Također, prošle godine Verizon je prodao i HuffPost kompaniji BuzzFeed.

Prodajom medijskih dijelova, Verizon je jasno dao znak da više nije zainteresiran za svijet medija za razliku od rivala koji i dalje manje ili više uspješno opstaju na ovom tržištu. Kompanija AT&T i dalje pokušava od WarnerMedia projekta napraviti konkurenta Disneyju i Netflixu iako se bori sa brojnim dugovanjima.

Također, kompanija Comcast i dalje opstaje na tržištu te sarađuje s medijima te kompanijama poput NBCUniversal.

S druge strane, kupovina AOL-a i Yahooa pružit će nove mogućnosti širenja na medijskom tržištu kompaniji Apollo Global koja već pod svojim vlasništvom ima kompanije kao što je Rackspace, Cox Media i Shutterfly.