Konferencija kompanije Philip Morris u Švicarskoj: Misija smanjenja štetnog utjecaja cigareta
Inovacije, nauka i tehnologija se odavno koriste za stvaranje boljeg svijeta. Neki od primjera postali su dio svakodnevnice svih ljudi. Naprimjer, frižider, odnosno hlađenje hrane je pomoglo u smanjenju pojave bolesti koje se prenosi konzumiranjem pokvarenih namirnica. Isto tako, sigurnosni pojasevi i vazušni jastuci su itekako poboljšali sigurnost putnika, iako javnost nijednu od ovih inovacija nije u startu dočekala blagonaklono.
Mogu li se inovacije i tehnologija koristiti i za smanjenje negativnog utjecaja duhana? PMI snažno vjeruje u to. Ova kompanija je mnogo investirala u istraživanja i proces razvoja kako bi stvorila nove proizvode koji su mnogo bolja alternativa za odrasle pušače. Oni itekako mogu imati značajnu ulogu u rješavanju ovog globalnog zdravstvenog problema.
Konferencija Technovation je bila prilika da novinari razgovaraju s rukovodiocima, naučnicima I stručnjacima za istraživanje i razvoj PMI. Ovogodišnji Technovation bio je fokusiran na prikazivanje kako nauka, inovacije i tehnologija uspijevaju napraviti impresivne smoke-free proizvode.
"PMI se 2016. godine obavezao da će se naše poslovanje fokusirati na prodaji smoke-free proizvoda. Cilj je što prije klasične cigarete zamijeniti alternativama. Nastojimo smanjiti štetu koju prouzrokuju naši stari proizvodi, ali ne mijenjanjem klasičnih cigareta, nego tako što ćemo klijentima ponuditi kvalitetnu zamjenu za njih", kazao je Tommaso Di Giovanni, potpredsjednik sektora za komunikacije PMI.
Duhanska industrija je odavno pred izazovom da smanji štetu uzrokovanu cigaretama. PMI je od 2008. godine uložio osam milijardi dolara za razvoj i komercijalizaciju alternativa koje su mnogo bolja opcija od cigareta.
"Nauka je dokazala da su hemikalije koje nastaju sagorijevanjem primarni uzrok nastanka bolesti povezanih sa pušenjem. Ako želimo postići napredak i zaštiti zdravlje građana, moramo pratiti nauku", rekla je Gizelle Baker, potpredsjednica sektora za naučni angažman PMI.
"Znamo da jedan smoke-free proizvod neće zadovoljiti potrebe svih odraslih pušača. Iz tog razloga, iako i dalje postoji određeni rizik, bitno im je ponuditi proizvode koji se razlikuju po okusu, načinu korištenja i cijenama. Neophodno je ohrabriti što više ljudi da se ‘prebace’ na alternative. Što je više opcija na raspolaganju, to će i pušačima koji ne mogu u potpunosti odustati od konzumiranja duhana i nikotina biti lakše da pronađu idealan proizvod za sebe. Oni će na kraju u potpunosti prestati pušiti klasične cigarete", zaključio je Stefano Volpetti, predsjednik kategorije bezdimnih proizvoda u kompaniji PMI.
Više informacija možete pronaći na zvaničnoj stranici.