biznis
183

Konica Minolta u BiH: Za deset godina postali smo lideri na tržištu

Klix.ba
Konica Minolta, evropski broj jedan u produkcijskom štampanju i kolor A3 uređajima, ove godine slavi desetogodišnjicu otkako su otvorili svoje predstavništvo u BiH.

Konica Minolta poslovna rješenja BH jedna je od tek osam japanskih kompanija koje uspješno posluju u Bosni i Hercegovini, te kvalitetom proizvoda i usluga podstiču unaprijeđenja poslovnog okruženja u zemlji. Ova bh. firma dio je Konica Minolta globalne porodice koja svoje prve i inovativne korake bilježi još u 19. vijeku. Lider u produkcijskoj štampi i digitalnom printanju u boji, kompanija opslužuje svoje korisnike u 51 državi na cijelom evropskom kontinentu, a prisutna je i u osam država naše Adria regije gdje upošljava 132 ljudi.

Ove godine obilježava deset godina direktnog poslovanja u BiH, Danom poslovnih inovacija na kome su predstavljena odabrana poslovna rješenja u prisustvu više od stotinu gostiju - predstavnika Ambasade Japana, poslovne javnosti te kompanija – partnera i upravo održanim Danima otvorenih vrata u svojim prostorijama, za sve zainteresovane za produkcijske uređaje najnovije generacije.

Pod sloganom Mi dajemo oblik idejama - Giving Shape to Ideas, Konica Minolta u svom portfoliju ima različite proizvode: medicinsku opremu, mjerne instrumente, industrijski ink-jet, optičke proizvode, izvedbeni materijal, OLED osvjetljavanje i segment za business solutions – poslovna rješenja. To je ujedno i segment kojem pripada domaća Konica Minolta i koji je prisutan na našem tržištu, a direktor firme Konica Minolta poslovna rješenja BH Mirza Merzić u narednim godinama najavljuje proširenje asortimana i na ostale Konica Minolta proizvode i rješenja.

Konica Minolta je od 1995. do 2000. godine na domaćem tržištu djelovala preko podružnice u Hrvatskoj, poslije kroz partnerske firme, a 2006. otvorila je svoje predstavništvo u BiH. Dvije godine poslije, predstavništvo je preraslo u firmu Konica Minolta poslovna rješenja BH d.o.o. i trenutno posluje uz podršku 13 partnera širom Bosne i Hercegovine.

"Tokom ovih deset godina značajno smo ojačali poziciju brenda i nudimo sveobuhvatna, kvalitetna rješenja za optimalno poslovanje. Ovaj smo jubilej obilježili organiziranjem Dana poslovnih inovacija tokom kojeg smo predstavili cijeli spektar poslovnih rješenja koja odgovaraju na zahtjevnost i potrebe modernog poslovanja te daju prilike za optimalno korištenje resursa, brže i pouzdanije procese protoka dokumentacije i informacija i svakako, uštede. Kreiramo najpraktičnija i najzanimljivija rješenja za potpuno različite grupe korisnika, a razvili smo još snažniju prisutnost na domaćem tržištu u ovih deset godina", kaže Merzić.

Dodaje da bi se moglo reći kako je Konica Minolta 140 godina star start-up.

"Taj je epitet dobila jer konstantno radi na razvoju novih rješenja u različitim oblastima. Naprimjer, firma Konica je nastala još 1873. godine, prvi kopir uređaj smislila je Minolta COPYmaster davne 1960. godine, a oni su zaslužni i za prve fotografije zemaljske kugle iz svemira; prvi su lansirali 35 - milimetarsku kameru sa bljeskalicom i automatskom funkcijom, te prvi uređaj u svijetu za mjerenje pulsa. Godine 2003., firme Konica i Minolta su se spojile u jednu firmu – tako je nastala Konica Minolta", dodao je.

Od početne pozicije, te 2006. godine, kad su na tržište ušli kao kompanija koja nudi profesionalne usluge prodaje i tehničkog servisnog centra i nudili usluge optimizacije print sistema (OPS), danas su lideri na tržištu koji uz uređaje i servisne usluge za najkvalitetniji ispis, nude najnovija inovativna poslovna rješenja, proizvode, usluge i rješenja digitalizacije u uredskim i proizvodnim okruženjima.

"Naša konkurencija također nudi odlična rješenja i proizvode, ali ono što nas izdvaja je sposobnost da integrišemo uređaje u poslovne procese, a naš uspjeh u prethodnoj dekadi je izuzetan zahvaljujući i najvećima u našoj branši – našim partnerima. Najveći su zato što umiju da izaberu najbolje partnere, a Konica Minolta to zna da cijeni. Prema podacima švicarske firme Infosorce, koja daje nezavisne kvartalne rezultate za cijelu Evropu, u prošloj godini Konica Minolta poslovna rješenja BH je imala skoro 50% tržišnog učešća u ukupnoj prodaji novih A3 uređaja. Prema rezultatima za prvih devet mjeseci ove godine, trenutno smo na 52% tržišnog učešća i prema svim predviđanjima, trebali bi tako i nastaviti u godinama koje dolaze", kazao je Merzić.

Za ovih deset godina svake godine su dobijali po jednog novog uposlenika, kako je rasla firma sa potrebama tržišta.

"Tako ćemo, u skladu sa nepisanom tradicijom, u jedanaestu godinu poslovanja ući sa 11 zaposlenih. Polovina naših uposlenika su tehničko osoblje: specijalisti za IT rješenja i ekipa zadužena za production printing uređaje. Svi naši serviseri prošli su neophodne obuke i posjeduju međunarodni certifikat Outward professional, a trenutno održavaju više od 1.200 uređaja. Zajedno sa našim partnerima, u prilici smo da veoma brzo odgovorimo na sve zahtjeve korisnika", istakao je na kraju direktor firme Konica Minolta.

Konica Minolta Business Solutions posluje u više od 80 zemalja Evrope, Amerike, Srednje Azije, Srednjeg istoka i Afrike sa više od od 43.000 uposlenika širom svijeta. Konica Minolta Business Technologies u prethodnoj je finansijskoj godini ostvario promet od 7,8 milijardi eura. Godina 2015. su završili trijumfalno: bili su na prvom mjestu po tržišnom učešću u dvije najvažnije kategorije – produkcijskom štampanju i sa kolor A3 uređajima. Sastavni dio upravljačke filozofije im je briga o očuvanju okoliša.