Svake sedmice u toku trajanja nagradne igre 20 najsretnijih kupaca Konzuma ujedno članova PikaKartica programa lojalnosti nagrađeno je sa poklon kupovinom u Konzumu u vrijednosti 100KM.
"Namjera nam je bila u predprazničnom periodu iz sedmice u sedmicu nagrađivati naše najsretnije kupce, stoga nismo imali komplikovan mehanizam za učešće, bilo je dovoljno uz obavljenu kupovinu samo provući PikaKarticu čime se automatski učestvuje u nagradnoj igri. Zadovoljstvo mi je da smo imali više od 150.000 aplikacija i odlične reaakcije kupaca te stoga mogu najaviti da imamo namjeru ovu nagradnu igru ponoviti i u ovoj godini", izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma.
"Nagradna igra sa Konzumom je još jedan u nizu značajnih benefita za naše članove. Sretan sam da smo imali priliku nagraditi naše najsretnije članove jer nam je cilj da se članstvo u programu lojalnosti PikaKartica kao i do sada mnogostruko isplati. Zadovoljstvo mi je da PikaKartica ima jake partnere, te bih iskoristio priliku podsjetiti sa smo u 2020. godini proširili listu partnera sa Sarajevo osiguranjem zbog čega smo izuzetno ponosni. U narednom periodu imamo u planu realizovati nekoliko značajnih projekata sa našim partnerima, a među njima je svakako i nastavak nagradne igre sa Konzumom", izjavio je Dragan Radonja, direktor SuperKartice.
Sa više od 185.000 članova, PikaKartica je najveći program lojalnosti u Bosni i Hercegovini. Osim nagradne igre "Ko provlači u Konzumu Piku, uvijek bude na dobitku" Konzum i PikaKartica zajednički realizuju projekat PikaKartica cijena, u okviru kojeg svaki mjesec kupcima nude posebnu akciju sa više od 100 proizvoda sa sniženim cijenama, koje su u Konzumu dostupne isključivo članovima PikaKartice.