Koridor 5C u Federaciji BiH bi trebao biti dovršen za šest-sedam godina
Tom prilikom Lasić je podsjetio da je izgradnja te dionice počela u rujnu prošle godine.
"Rok izgradnje je 30 mjeseci što znači da bi ova dionica trebala biti gotova u ljeto 2022. godine. Do ljeta 2022. godine vjerujem da ćemo doći do tunela Kvanj, a u međuvremenu će se taj tunel raditi, tako da ćemo Mostar, više-manje, spojiti na južni dio koridora. Planiramo raspisati i tender za dionicu Mostar sjever - Mostar jug, pa ćemo završetkom tunela Prenj, tog najzahtjevnijeg objekta na koridoru 5C, imati formiranu autocestu", istaknuo je Lasić.
Premijer Fadil Novalić u izjavi za Fenu je kazao kako je danas došao vidjeti na djelu novi koncept Autocesta Federacije BiH koji podrazumijeva simultani rad na više manjih dionica.
"U ovom trenutku imamo ovdje dvije dionice koje su ukupno oko 20 kilometara, a također u Zenici imamo "napadnutih" 20 kilometara, kao i na tunelu Ivan 10 kilometara. Trenutno imamo slučaj da relativno sporo dolazimo do funkcionalnih dijelova, ali kad dođemo iduće godine imat ćemo veliki broj kilometara", kazao je Novalić, dodavši kako slijedi povezivanje tih dionica.
Po njegovim riječima, s prvim čovjekom Autocesta FBiH danas je razgovarao i o početku gradnje dionice Konjic – Ovčari – Zračna luka Mostar, ukupne dužine 51 kilometar, te o dionici od Žepča do Putnikova brda dugoj oko 40 kilometara.
"Realno je očekivati da bi za 6 do 7 godina mogli zatvoriti cijeli koridor 5C. Imamo dovoljno financijskog potencijala, iza nas stoje investitori, imamo likvidne autoceste i mislim da ćemo postići taj cilj", poručio je Novalić.