Krajem mjeseca rasprava o kreditu za tramvajsku prugu do Hrasnice: Podržavate li ovaj projekat?
-
Da je rok otplate 15 godina;
-
Da je grace period ili period tokom kojeg se ne mora plaćati rata tri godine te da je ovaj period uračunat u rok otplate;
-
Da je kamatna stopa šestomjesečni Euribor (proječna kamatna stopa u Evropi) plus jedan posto marže na godišnjem nivou ;
-
Da je riječ o polugodišnjem dospijeću u jednakim otplatama glavnice;
-
Da jednokratna provizija iznosi jedan posto na iznos glavnice kredita. Iznos provizije na raspoloživa, a neisplaćena sredstva bit će 0,5 posto.
Državna i entitetska vlast su ranije odobrile ovo kreditno zaduženje, a preostaje da to učini i vlast Kantona Sarajevo koji će i otplaćivati kredit. Tramvajsku prugu gradit će konzorcij dvije turske kompanije Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi A.S. i Yapiray Demiryolu Insaat Sistemleri ve Ticaret, a gradnja bi trebala početi ove godine.
Trasa pruge je duga 13 kilometara i bit će deset stanica u oba smjera. Prije dvije godine je završena izgradnja saobraćajnice od Ilidže do Hrasnice, odnosno zelenog pojasa kojim će se tramvaj kretati.