Kućanski aparati Gorenje i Hisense dobitnici prestižne nagrade za održivost
EcoVadis procjenjuje preko 100.000 kompanija, u više od 200 različitih industrija i 175 zemalja, a srebrna medalja svrstava kompaniju Hisense Europe u kategoriju onih koje već danas posluju tako da ostvare minimalan uticaj na svoje lokalno, ali i globalno okruženje, koje će štititi i ubuduće.
Zbog toga je renomirana poslovna nagrada EcoVadis dokaz posvećenosti održivim poslovnim praksama, ali i podstrek stalnim naporima kompanije da smanji svoj uticaj na planetu i promoviše društvenu odgovornost.
Održivost, jedan od primarnih ciljeva
Hisense Europe je sa svojim brendovima Hisense i Gorenje postavio ambiciozne ciljeve održivosti fokusirane na pet ključnih oblasti, uključujući životnu sredinu, održive proizvode, održivi lanac snabdijevanja, ljude i društvenu odgovornost, kao i nove poslovne modele.
Ovi ciljevi uključuju smanjenje potrošnje energije kroz optimizaciju obnovljive energije, povećanje upotrebe recikliranih materijala u proizvodima, smanjenje otpada, promovisanje održivog transporta i poboljšanje održivosti lanca snabdijevanja.
Fokus kompanije na održivost je očigledan i u njenim naporima da reciklira 96 posto generisanog otpada, koristi 100 posto recikliranu ambalažu do 2024. godine i smanji emisiju CO2 proizvedenu transportom.
Proizvodi koji manje štete okolini
Kompanija već neko vrijeme veoma aktivno radi na smanjenju svog karbonskog uticaja, uključujući potrošnju energije tokom proizvodnje, materijale koji se koriste u proizvodima i njihov životni vijek, kao i procese pakovanja i transporta.
U ovim oblastima, Hisense Europe je ostvario značajan napredak u posljednjih pet godina smanjenjem potrošnje vode za 38 posto i smanjenjem potrošnje električne energije za 24 posto. Kućni aparati Hisense i Gorenje napravljeni su od ekološki ispravnih i razgradivih materijala i podvrgnuti rigoroznom testiranju kako bi se produžio njihov vijek trajanja. Važan aspekt je i dostupnost rezervnih dijelova i lako servisiranje proizvoda.
Veća društvena odgovornost
EcoVadis ocjenjivanje održivosti i proces procjene primjenjuje ne samo na ekološki, već društveni i etički učinak kompanija. Hisense Europe je sa brendovima Hisense i Gorenje dobio srebro i za svoju posvećenost promovisanju etičkih poslovnih praksi, kao što je stvaranje jednakih mogućnosti za sve i uspostavljanje kulture dijeljenja znanja.
Ulaganje u lični i profesionalni razvoj zaposlenih jedan je od ključnih prioriteta. Zbog toga je u Hisense Europe ukupan broj sati obuke u 2021. godini bio je više od 136.000 što čini 20 sati po zaposlenom. Jedan od njihovih ciljeva je i promovisanje važnog balansa između posla i privatnog života i aktivnog načina životnog stila.
"Održivost je u srži naših vrijednosti i nastavit ćemo da naporno radimo na smanjenju uticaja na životnu sredinu i promovisanju društvene odgovornosti. Ovaj certifikat je veliko dostignuće i ponosni smo što smo dio EcoVadis zajednice", rekao je Hanson Han, izvršni direktor Hisense Europe.
Hisense Europe će sa svojim brendovima Hisense i Gorenje nastaviti da radi na održivosti i etičkim poslovnim praksama, uvijek nastojeći da poboljša i pozitivno utječe na društvo i životnu sredinu.