17. aprila
21

Let’s do eCommerce 2025: Novi standardi digitalne ekonomije u Jugoistočnoj Evropi

Klix.ba
Let’s do eCommerce 2025
Let’s do eCommerce 2025
Treća međunarodna konferencija Let’s do eCommerce pod sloganom "Lead the Innovation" i u organizaciji Asocijacije za internet trgovinu "eComm" bit će održana 17. aprila 2025. godine u Hotelu Hills u Sarajevu.

Let's do eCommerce okupit će više od 25 vrhunskih govornika i 500 učesnika iz sektora e-trgovine, finansijske tehnologije, logistike, održivog razvoja i vještačke inteligencije.

Ključni sadržaji ovogodišnjeg programa uključuju interaktivnu Visa Expo zonu, ekskluzivnu prezentaciju istraživanja Shopper's Mind by Valicon, te stručne radionice, njih ukupno pet, osmišljene da učesnicima ponude konkretna znanja iz oblasti digitalne optimizacije, vještačke inteligencije, eCommerce strategija i ponašanja potrošača.

Govornici koji predvode inovacije

Konferenciju eComm 2025 otvara Jasmin Marić, predsjednik Asocijacije eComm i rukovodilac poslovnog razvoja u OLX BiH, s retrospektivom tržišnih kretanja i digitalnih trendova iz 2024. godine.

Celeste Fejzo, AI Data Trainer u OpenAI s fokusom na treniranje tekstualnih i vizualnih modela, u predavanju “AI strategije za bolju prodaju” predstavit će kako vještačka inteligencija i personalizacija bazirana na podacima transformišu korisničko iskustvo i povećavaju prodaju u e-trgovini

Namik Hrle, IBM Fellow i direktor IBM-ovih globalnih laboratorija za baze podataka i umjetnu inteligenciju, jedan je od najcjenjenijih eksperata za primjenu AI-a u poslovanju. Sa 79 patenata i članstvom u Akademiji nauka i umjetnosti BiH, donosi jedinstvenu perspektivu o digitalnoj transformaciji velikih sistema.

Let’s do eCommerce 2025
Let’s do eCommerce 2025

Adin Mulaahmetović, izvršni direktor Power Commerce-a i kandidat za doktorat iz menadžmenta informacionih sistema, kroz predavanje "Jasno definisanje vrijednosti proizvoda" govorit će o tome kako strateško pozicioniranje i jasnoća poruke pomažu brendovima da se istaknu i ostvare veći učinak u digitalnom okruženju.

Govore na eComm 2025 konferenciji održat će Erol Ferović (Ananas BiH) i Arman Bejtula (NLB Banka Sarajevo), Goran Tintor (Direct Media) i Sandra Batur (Printec), koji će nas kroz svoje prezentacije uvesti u svijet inovacija u digitalnoj trgovini, finansijama, marketingu i fiskalizaciji.

Iskustvo iz prve ruke: Lideri iz EuroExpress brza pošta, kompanije Visa, Korpa, Telemach BH i domaćih kompanija otkrivaju šta zaista pokreće digitalnu trgovinu

U fokusu panela "E-trgovina danas: Izazovi koji podstiču inovacije", koji moderira Rijad Durkić (Bloomberg Adria), biće ključna pitanja s kojima se suočavaju domaći eCommerce akteri u svakodnevnom poslovanju – od infrastrukture i regulativa, do logistike i sigurnosti plaćanja.

Panel okuplja stručnjake iz različitih sektora: Nenad Šehovac (EuroExpress brza pošta) osvrnut će se na transformaciju logistike kao temelja e-trgovine, Davor Brigić (BH Pošta) podijelit će tehničke i sistemske izazove digitalizacije javnih servisa, Slobodan Lukić iz kompanije Visa govorit će o inovacijama u digitalnom plaćanju, a Admir Drinić, generalni direktor kompanije Telemach BH zatvoriće panel ulogom povezivosti i tehnološke stabilnosti u rastu digitalnog tržišta.

Panel "Pokretači online retail kupovine i načina plaćanja" analiziraće faktore koji najviše utiču na konverziju i lojalnost kupaca u online trgovini. Lejla Grbić (Zeka Comerc) donosi iskustvo iz maloprodaje i upravljanja eCommerce timovima, dok će Boris Majstorović (Lova.ba) govoriti o rastu elektronskog novca i digitalnih novčanika. Vlatko Galić iz CorvusPay istaknut će važnost sigurnih i brzih checkout procesa, a Semir Spahović (Korpa) predstaviće uvid u ponašanje korisnika i važnost UX-a u lokalnim online platformama. Ovaj panel donosi konkretna rješenja i trendove koji definišu budućnost digitalne kupovine i plaćanja.

Shopper’s Mind by Valicon: Šta zaista pokreće online kupce u BiH?

Ekskluzivno će biti predstavljeni rezultati istraživanja Shopper’s Mind od strane govornika Matjaža Robinšaka iz kompanije Valicon, koji otkrivaju ključne promjene u ponašanju digitalnih potrošača u BiH. Kartično plaćanje poraslo je za 15%, besplatna dostava presudna je za četvrtinu kupaca, a domaći web shopovi ostvaruju viši NPS od stranih.

Istraživanje otkriva i da je dobra akcijska ponuda ključna za konverziju – čak 35% kupaca zaključilo je kupovinu pod njenim uticajem. Ako želite razumjeti šta zaista motiviše online kupce – Let’s do eCommerce 2025 je mjesto gdje počinje vaša prednost.

Let’s do eCommerce 2025
Let’s do eCommerce 2025

Logistika nove generacije: Paketomati stižu na Let's do eCommerce 2025

Posjetioci konferencije eComm 2025 imat će priliku isprobati paketomate EuroExpress brza pošta, savremeno rješenje za preuzimanje pošiljki koje redefiniše korisničko iskustvo u e-trgovini. Ovi digitalni pretinci, dostupni 24/7, predstavljaju praktičan odgovor na sve veću potrebu za brzom, fleksibilnom i samostalnom dostavom. Instalirani na licu mjesta, paketomati će omogućiti učesnicima da dožive budućnost logistike iz prve ruke – bez redova, bez čekanja, uz jednostavnu i sigurnu identifikaciju putem koda.

Radionice koje pretvaraju znanje u rezultate

Pored bogatog programa panela i predavanja, konferencija donosi pet specijaliziranih radionica s fokusom na praktična znanja. Učesnici će moći unaprijediti SEO strategije uz agenciju Optimizacija, naučiti kako koristiti platforme za poređenje cijena s ePonudom, optimizirati poslovne procese kroz agilne metode sa Agilitasom, zaviriti iza kulisa treniranja AI modela uz OpenAI trenera, i kroz radionicu Valicona saznati kako se istraživački podaci pretvaraju u konkretne eCommerce strategije.

Recikiranje: Tehnologija u službi održivosti

Na eComm 2025 biće predstavljen TOMRA automat za prikupljanje jednokratnih plastičnih boca i limenki koji implementira kompanija A2B u saradnji sa humanitarnom organizacijom Pomozi.ba. Riječ je o inovativnom rješenju koje omogućava korisnicima da na licu mjesta recikliraju plastične boce i limenke i time podrže aktivnosti humanitarnog rada Pomozi.ba.

U saradnji sa TOMRA Collection BiH i operaterom EKOPAK promovišemo cirkularnu ekonomiju i odgovorno ponašanje, usmjeravajući ambalažni otpad direktno u reciklažne tokove pretvarajući ga u vrijedan resurs. Inicijativa recikliranja povezuje ekologiju, tehnologiju i društvenu odgovornost u jedinstveno digitalno korisničko iskustvo pozivajući kompanije da kroz održivost grade povjerenje i lojalnost svojih uposlenika, partnera i kupaca.

Partneri koji grade budućnost e-trgovine

Konferencija 2025. se realizira pod visokim pokroviteljstvom člana Predsjedništva Bosne i Hercegovine dr. Denis Bećirović i uz snažnu podršku vizionarskih kompanija i institucija koje prepoznaju značaj digitalne transformacije. Konferenciju organizaciono podržava NLB Banka Sarajevo i Banja Luka, dok su među zlatnim partnerima predvodnici tržišta poput kompanije Visa, OLX BiH, Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo i EuroExpress brza pošta. Ekskluzivni partner iz oblasti telekomunikacija ovog događaja je kompanija Telemach BH.

Srebreni partneri uključuju Zeka, Moon, Ananas.ba, BH Pošta i Nostro, dok bronzanu podršku pružaju kompanije Penny Shop, Printec Group, Agilitas, MojBrend.ba, Lova, A2B, Power Commerce, Anka, Korpa.ba, Imtec, Swiss EP, MBE.ba i Grad Mostar. Među značajnim partnerima nalaze se Infomedia Group, Comtrade, dm drogerie markt, Belma Tvico, Fiesta Lama, Lilium, Bosnalijek, Hotel Nomad, Ptrade, Prirodna.com, Drogerija.ba, Ella prirodna izvorska voda, Klas, Mak Zara, Corvus Pay, TOMRA Collection BiH. Tehnološku realizaciju podržava IT partner Lampa.

U vremenu kada digitalno postaje norma, eComm okuplja one koji ne žele pratiti promjene, već ih voditi.

Pridružite im se 17. aprila i budite dio digitalne revolucije u Jugoistočnoj Evropi. Više informacija o konferenciji pronađite na https://konferencija.e-commerce.ba/bs.