Unicredit Bank
482

Mahmutović: Klijenti su u središtu svega što radimo i osluškujući njihove potrebe razvijamo buduće aktivnosti

Amina Mahmutović, predsjednica Uprave UniCredit Bank
Amina Mahmutović, predsjednica Uprave UniCredit Bank
UniCredit Bank je vodeća banka na tržištu i njene rezultate kontinuirano prepoznaju eminentni magazini odajući joj priznanje Najbolje banke u BiH.

Zaštita i sigurnost uposlenika i klijenata, kako je kazala Amina Mahmutović, predsjednica Uprave UniCredit Bank, njihov su primarni cilj, a da ova banka ulaže i u brojne druge oblasti pokazali su sponzorisanjem ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala. Mahmutović je u intervjuu za Klix.ba govorila o ovim temama, ali i o planovima za naredni period.

Nedavno ste ponijeli titulu Najbolje banke u BiH koju Vam je dodijelio Euromoney magazin. Šta takva priznanja znače za Vas i Vaše klijente?

"Priznanja i nagrade su uvijek podsticaj da budemo još bolji, a poseban značaj imaju kada dođu nakon godine koja je svima predstavljala izazov i koja je u potpunosti izmijenila poslovanje. Naš primarni cilj je uvijek bio i ostao zaštita i sigurnost naših uposlenika i naših klijenata, a osnovni poslovni cilj zadovoljni klijenti. Mi smo dio rješenja. Možemo biti ponosni na ostvarenje poslovnih planova koje smo prilagodili novonastaloj situaciji i podršku koju smo pružili našim klijentima i široj zajednici, zadržavajući visoku razinu vlastite efektivnosti i efikasnosti, osiguravajući neprekidnost poslovanja. Izuzetno sam ponosna na postignute nagrade i naše ljude. To su nagrade svih naših uposlenica i uposlenika koji neumorno rade na pružanju vrhunskih proizvoda i usluga, a svakako da ove nagrade ne bi bile moguće bez naših klijenata i njihovog povjerenja, koji su centar svih naših aktivnosti. Drago nam je da nas klijenti i tržište kontinuirano prepoznaju kao pouzdanog partnera. Ostajemo posvećeni daljnjem unaprjeđenju naših proizvoda i usluga!"

Velika je vijest da ste novi Glavni sponzor Sarajevo Film Festivala. Podržavate značajno lokalnu zajednicu. Šta smatrate važnim za razvoj lokalne zajednice?

"Svjesni smo da biti vodeća banka na tržištu nosi posebnu obavezu prema društvu u kojem djelujemo i važno nam je promovisati i podržavati trajne vrijednosti. Volimo film i sve što je godinama Festival uspješno izgradio i postao. Drago nam je da smo u prilici podržati najvažniji i najveći filmski događaj u regiji, zbog kojeg Bosna i Hercegovina svake godine postaje kulturni centar Europe.

Sarajevo Film Festival za UniCredit Bank predstavlja priliku da kao vodeća i društveno odgovorna kompanija podržimo daljnji razvoj kulture, umjetnosti i privrede. Bez obzira na neizvjesnost koju COVID-19 i dalje nosi, nadamo se da će ovogodišnji Festival biti obilježen lijepim pričama i doživljajima posebnih pogodnosti koje smo pripremili za naše klijente i posjetitelje.

Pored podrške Sarajevo Film Festivalu, ove godine nastavljamo i našu ružičastu misiju borbe portiv karcinoma dojke, zajedno s kompanijom Visa i Udruženjem Think pink – Zajedno smo jedno. Ozbiljnost i važnost kampanje 'Moj krug podrške' prepoznata je od Visa kompanije, koja nam je odala priznanje za najbolju društveno odgovornu kampanju u centralnoj i istočnoj Europi. Kroz 'Moj krug podrške' zajedničkim snagama nastavljamo značajno utjecati na širi društveni i ekonomski razvoj, omogućiti preglede dojki u manjim mjestima u Bosni i Hercegovini, te podizati svijest o malignim oboljenjima obezbjeđujući jednakopravni pristup prevenciji karcinoma, dijagnozi, liječenju i skrbi, koji su od ključne važnosti i mogu spasiti brojne živote.

Smatramo da dobre priče ovu zemlju vode ka razvoju i prosperitetu, stoga je naša dužnost da podržavamo priče koje će našu zemlju učiniti boljim mjestom za život. Na različite načine se trudimo dati naš doprinos upravo takvim pričama, kao i novim aktivnostima, kako bi naši građani imali potrebnu podršku za njihov daljnji rast i razvoj."

Amina Mahmutović, predsjednica Uprave UniCredit Bank
Amina Mahmutović, predsjednica Uprave UniCredit Bank

Ciljevi održivog razvoja i teme održivosti su sve više zastupljene u poslovnom svijetu, pa tako i u Bosni i Hercegovini. Koliko UniCredit Bank poklanja pažnju održivosti i na koji način se kroz svoje poslovanje posvetila ovim temama?

"UniCredit je posvećen održivosti, uz preuzimanje odgovornosti kroz konkretne akcije. Uspostavili smo jasne ciljeve za unaprjeđenje utjecaja na okoliš i pružanja podrške našim zajednicama. Održivost je utkana u sve naše aktivnosti, te kroz različite inicijative predano radimo na smanjenju negativnog utjecaja naših svakodnevnih aktivnosti na naše okruženje širom UniCredit Grupe. Posvećeni smo potpunom prestanku upotrebe jednokratne plastične ambalaže u našim zgradama, a u partnerstvu s kompanijom Treedom pravimo našu UniCredit šumu, s preko 90.000 stabala čime ćemo doprinijeti smanjenju globalnog nivoa CO2. Izgradnjom novih objekata, implementiramo pametna i energetski efikasna rješenja, te veliku pažnju posvećujemo uštedi energije, ali i recikliranju kako papira, tako i drugog otpada.

Težeći stvaranju pozitivnog društvenog utjecaja, UniCredit je pokrenuo Bankarstvo s društvenim utjecajem (Social Impact Banking), te se posvetio kreiranju pravednijeg i inkluzivnijeg društva kroz identificiranje, finansiranje i promociju inicijativa koje imaju pozitivan društveni učinak. Bankarstvo s društvenim utjecajem omogućava UniCreditu da pruži podršku ljudima kojima prijeti finansijska isključenost, kao i kompanijama koje su posvećene rješavanju socijalnih problema.

U Bosni i Hercegovini smo uspostavili aktivnosti Bankarstva s društvenim utjecajem kroz programe finansijske edukacije građanki i građana, te poduzetnika i malih biznisa. Finansijska pismenost je sve češći pojam koji je u razvijenim zemljama od vitalne važnosti za osnaživanja građana, ali i izgradnju što bolje ekonomske budućnosti jedne zemlje.

Pružanjem kvalitetnih i korisnih informacija u cilju osposobljavanja za razumijevanje finansijskih termina, kao i njihovog koncepta putem obuke i edukacije, sudionicima tj. korisnicima bankarskih usluga djelatnici banke prenose specifična znanja u cilju podizanja svijesti o mogućnostima izbora i boljeg razumijevanja korištenja bankarskih proizvoda i usluga na našem tržištu. Banka, osim što predstavlja osnove bankarskih usluga i alata koji omogućavaju lakše poslovanje, uz volonterski angažman svojih uposlenika omogućava i savjetovanje korisnika finansijskih usluga koje ne podrazumijeva davanje komercijalnih savjeta, već savjeta o opštim finansijskim pitanjima i proizvodima, kako bi se korisnici osposobili da samostalno koriste finansijske informacije i instrukcije koje dobijaju.

Aktivnosti finansijske edukacije smo započeli s Privrednom/Gospodarskom komorom FBiH, a nastavljamo i s Fondacijom Mozaik, gdje ćemo u narednim mjesecima intenzivirati ovaj vid edukacija, kako bi naši mali privrednici i poduzetnici imali što bolje razumijevanje finansijskih pojmova s ciljem njihovog daljnjeg razvoja."

Koje novitete i promjene klijenti mogu očekivati od UniCredit Bank?

"Klijenti su u središtu svega što radimo i osluškujući njihove potrebe razvijamo buduće aktivnosti. Tokom godine, kontinuirano, kroz različite kampanje i akcije, omogućavamo našim klijentima dodatne pogodnosti, pa nas već sada očekuje kampanja za naše vrijedne i marljive školarce i njihovo opremanje za povratak u školske klupe, ali i dodatne kreditne pogodnosti i akcije, jer klijenti tako žele.

Naša posvećenost digitalizaciji i usvajanju novih tehnologija, jasno je vidljiva kroz stalna unaprjeđenja naše aplikacije mobilnog bankarstva, m-ba, kojima klijentima omogućavamo sve veću slobodu upravljanja svojim finasijama. Klijenti su sada u mogućnosti izvršiti pregled i samostalno postaviti sigurnosne dnevne limite potrošnje po karticama, imaju uvid u PIN kodove po karticama, mogu izvršiti aktivaciju kartica, te dobijaju i notifikacije u vezi s odlaznim i dolaznim transakcijama.

Amina Mahmutović, predsjednica Uprave UniCredit Bank
Amina Mahmutović, predsjednica Uprave UniCredit Bank

Mi zasigurno nastavljamo putem digitalizacije, kako bismo dodatno olakšali i pojednostavili poslovanje našim klijentima. Da bismo mogli sustići i pratiti europske i svjetske trendove, nužno je osigurati usklađivanje regulative koja uređuje korištenje elektronskog potpisa i usvajanje zakona o elektronskom potpisu. To je veliki izazov za Bosnu i Hercegovinu i preduslov koji će nam omogućiti daljnji razvoj i kreiranje naprednih tehnoloških rješenja, osiguravajući klijentima efikasnije digitalne usluge.

Vjerujemo da ćemo, uz predanost cijelog UniCredit tima, zasluženo zadržati vodeću poziciju na tržištu. Klijenti su nam u središtu svih naših aktivnosti, a njihovo zadovoljstvo naš je put do uspjeha."