Brand koji je 90-ih godina prošlog stoljeća osnovao dizajner cipela po narudžbi Jimmy Choo, poznat je po svojim dugim i tankim potpeticama te torbama, a prodaje se u vodećim svjetskim gradovima Londonu, Parizu, New Yorku i Tokiju.
Kompanija je objavila prodaju u aprilu, nakon što je njen većinski vlasnik JAB saopćio da se u budućnosti kani fokusirati na robu široke potrošnje
Brend Michael Kors, jedno od najatraktivnijih imena u području pristupačnog luksuza, nazvan po osnivaču i uspješnom dizajneru koji osim brojnih modela vrlo popularnih torbi nudi i satove t naočale, u posljednje vrijeme borio se s padom prodaje jer je manji broj ljudi posjećivao prodajne centre tog brenda.
Kao odgovor na to, kompanija je proširila svoju ponudu na haljine i mušku odjeću te uložila u internetsko poslovanje.
Poručili su da će Jimmy Choo nastaviti poslovati kao i do sada, s istim menadžmentom na čelu.
"Jimmy Choo je kultni luksuzni brend koji nudi različitu obuću, torbe i ostali luksuzni pribor. Divimo se glamuroznom stilu te prirodnom nametanju trendova dizajna Jimmyja Chooa", kazao je Michael Kors, počasni predsjednik i glavni kreativni direktor kompanije.