Imajući u vidu navedeno, UNIQA Osiguranje je za sve klijente razvilo novu i jedinstvenu komunikacijsku platformu pod nazivom Moja UNIQA.
Moja UNIQA portal za klijente je web aplikacija koja klijentima UNIQA Osiguranja u svakom trenutku, bez obzira gdje se nalazili, pruža potpuno besplatno kompletan servis na jednom mjestu. Moja UNIQA omogućava klijentima uvid u prethodne i trenutno aktivne polise, brzu i jednostavnu online prijavu štete, pregled statusa odštetnih zahtjeva kao i stanje dužne premije i plaćanje računa bez bankarskih naknada. Klijenti koji žele iskoristiti sve pogodnosti Moja UNIQA i aktivirati uslugu, mogu izvršiti ovdje.
Cijeli proces registracije i prijave traje svega nekoliko minuta, koliko je potrebno da se unesu osnovni podaci u registracijsku formu. Prilikom registracije potrebno je imati broj polise, bilo kojeg proizvoda UNIQA Osiguranja.
Prilikom registracije, klijenti će imati i mogućnost provjeriti status članstva u UNIQA Loyalty VIP Clubu.
Razvoj platforme je povezan i sa implementacijom nove poslovne strategije UNIQA 3.0. koju Društvo provodi od početka 2021. godine. Glavni fokus novog poslovnog modela usmjeren je na klijente, njihove potrebe i zadovoljenje njihovih očekivanja, a temelj za ovo jeste upravo kvalitetna dvosmjerna komunikacija koju nova platforma nudi.
UNIQA Osiguranje aktivno prati trendove digitalizacije i ulaže u razvoj inovativnih proizvoda, usluga i servisa koji klijentima donose uštedu novca i vremena. Lider je u procesu digitalizacije i online komunikacije, a sa novom platformom Moja UNIQA, postavilo je novi trend u komunikaciji sa klijentima.