Promo
100

MS&Wood nastavlja nizati uspjehe i u Stockholmu

Predstavnici vrhunskog bosanskohercegovačkog brenda, fojničke fabrike namještaja MS&Wood, nakon uspješnog izlaganja i promocije svojih, već sada, prepoznatljivih proizvoda od punog drveta u njemačkom gradu Kelnu, ove sedmice ponovo osvajaju evropsko tržište.

Utrku s vremenom i tržišnom konkurencijom nastavljaju na tradicionalnom sajmu namještaja i rasvjete “Stockholm Furniture and Light Fair“, koji se održava u glavnom gradu Švedske od 4 do 8. februara tekuće godine. Rame uz rame s brojnim profinjenim brendovima poput “Carl Hansen and Søn”, “Kartell”, “Magis” i drugima, MS&Wood svoj impozantni štand predstavlja u prestižnoj hali C.

"Svake kalendarske godine MS&Wood podiže ljestvicu za stepenicu više. Vjera u znanje, vještine i inovativnost uposlenika ove firme postoje oduvijek, stoga je neupitan kvalitet naših proizvoda. Prethodnih godina vodeći su nas stručnjaci, ali i konkurenti, svrstali u red ‘najvećih’, a ta titula nije došla sama po sebi. Vodili smo se jednostavnom parolom – proizvodimo ono što bismo sami birali za svoj dom. Naš dizajnerski namještaj zaista svaku kuću čini toplim domom. Izuzetna je čast predstavljati se na jednom ovakvom mjestu, a čast je još veća kada u spektakularnoj Švedskoj zastupate jednu malu zemlju poput naše, koja u svojoj sehari skriva nebrojeno mnogo talentovanih i sposobnih ljudi”, poručio je za Klix.ba Damir Muhić, suvlasnik kompanije MS&Wood.

Svjesni značaja i perspektivnosti skandinavskog tržišta, ova kompanija je još prošle godine ostvarila saradnju s cijenjenim finskim dizajnerom, Mikkom Laakkonenom, koji je i idejni tvorac prepoznatljive MS&Woodove ‘Kotona’ kolekcije. No, osim ‘Kotone’, u hali C će posjetioci sajma moći vidjeti i njihove druge, dobro poznate, kolekcije poput ‘Elle’ i ‘Primum’.

“S mnogo vjere i optimizma pristupamo i ovom izazovu. Naši autentični proizvodi sofisticiranog dizajna, uvijek plijene pažnjom, stoga se nadamo da će tako biti i ovaj put. Prateći globalne trendove, a posebno globalne probleme, ove sezone posebnu pažnju posvećujemo materijalima. Zbog toga smo postojeće proizvode obogatili novim kolekcijama materijala. Jedan od njih je svakako štof ‘Rivet’, poseban po svojoj izradi od recikliranih plastičnih boca. Inovativnost naših dizajnera je neupitna, ali postoji nešto čemu smo uvijek dosljedni, a to je puno drvo. Iako mnogima zvuči nevjerovatno, puno drvo zaista štedi prirodu”, ističe suvlasnik kompanije MS&Wood, Mirza Hurem.

MS&Wood, bosanskohercegovački brend svjetskog kalibra, zasigurno će nastaviti nizati impozantne poslovne rezultate, motivisati mlade na rad i usavršavanje, sustizati, ako ne i prestizati, konkurenciju, a našu, Bosnu i Hercegovinu, svakim danom činiti ponosnijom.