Bez obzira radi li se o aukciji, saradnji sa zvijezdama ili običnoj kupovini u prodavnici, tenisice dosežu vrtoglave cijene koje ljudi spremno plaćaju. U julu ove godine jedan je Kanađanin na aukciji platio 437.500 dolara za Nikeove "Moon Shoes" tenisice.
Na panelu "Sneaker Culture" na Weekend Media Festivalu saznajte zašto je za budućnost svakog businessa važno razumjeti fenomen sneaker kulture. Zašto nam nisu više važne torbice, traperice i jakne, nego samo tenisice? Ako želite shvatiti kako se stvara brend kroz društvene mreže, sneakers kultura je fenomen koji treba proučiti.
Na panel raspravi će sudjelovati Andre Ljuština aka Croatian Stylea, vlasnik kolekcije tenisica vrijedne više od dva miliona dolara i osnivač Blitza, online prodavnice s rijetkim i najtraženijim primjercima tenisica iz Los Angelesa. Pridružit će mu se DJ i producent Tomo in der Mühlen, također poznat po svom jedinstvenom stilu te njegov kolega, Petar Radojčić Bizzo, DJ i kreativni direktor "True Sneaker Lovera".
Weekend Media Festival ove se godine održava od 19. do 22. septembra i dovodi više od 150 predavača i panelista. Tokom tri dana više od 5.000 sudionika iz svih zemalja regije moći će uživati u bogatom festivalskom programu koji će se održavati u pet paralelnih dvorana.
Ovogodišnji novitet je Weekend Masterclass koji u najprestižniji hrvatski hotel, Grand Park Hotel Rovinj, dovodi legendarnog čelnika Tag Heuera i Hublota Jean-Claudea Bivera koji će u četvrtak, 19. septembra u 11 sati otkriti tajne vođenja luksuznih brendova i time otvoriti ovogodišnji program festivala.
Koje nas aktualne medijske teme te zanimljivi predavači i stručnjaci očekuju na ovogodišnjem Weekendu možete pronaći u detaljnom programu na službenoj stranici festivala.