Nakon 11 godina izabrani izvođači radova na prvoj i najmanjoj dionici I transverzale
Radovi će se izvoditi na poddionici Rondo Bare - Tunel Kobilja Glava na dionici Bare - Tunel Kobilja Glava - Donji Hotonj. Duga je 1,1 kilometar i trebala bi rasteretiti saobraćaj prema općini Vogošća. Procjenjuje se kako je ukupna vrijednost ugovora 12,7 miliona KM.
Ugovor je potpisan na četiri godine, a radovi bi trebali početi tokom 2018.
Podsjećamo, radovi na izgradnji Prve transverzale trebali su započeti zapravo 2017. godine, ali je prvi tender za izvođenje radova Direkcija za puteve KS poništila na jesen.
Projekt izgradnje sarajevske Prve transverzale najavljivan je prije jedanaest godina. Ipak, za izgradnju ove ključne saobraćajnice još nije otvoreno nijedno gradilište, a priča se gotovo po pravilu aktualizira pred svake izbore.
Također, ni početak gradnje prvih metara ne može početi bez rješavanja novonastalih problema koji su se pojavili ove godine kroz saznanje da se trasa jednim dijelom nalazi na vojnoj imovini.
Prema zvaničnom dokumentu Vlade KS predstavljenom 2017. godine, ukupna procijenjena vrijednost projekta Prve transverzale veća je od 300 miliona KM. Projekt će se realizirati u tri dionice: I dionica Kranjčevićeva – Bare, II dionica Bare – tunel Kobilja Glava – Hotonj i III dionica Hotonj – Jošanica.