"Wizz Air obavlja 20 posto manje letova od predviđenih, a od 121 aviona, deset je prizemljeno. Ni zaposleni nisu otpušteni, ali je neko osoblje poslano na dopust. Wizz Air bio je primoran obustaviti sve operacije u bivšoj Jugoslaviji zbog zatvaranja aerodroma na svoja tri glavna tržišta u regiji", rekao je Varadi.
Varadi je također naglasio da trenutna epidemija koronavirusa neće izazvati ekonomsku krizu u ovoj kompaniji.
"Prema analizama rađenim unutar industrije avio-prevoza, Wizz Air je jedna od najjačih kompanija na svijetu u pogledu likvidnosti i solventnosti. Čak i da nemamo ni jedan jedini let, i dalje bismo mogli da se finansiramo oko tri godine. Mnogi naši konkurenti imaju novca za mjesec-dva likvidnosti, mnogi pokušavaju da dobiju zajmove i pregovaraju sa vladama kako bi dobili finansijsku pomoć. Pa čak i ako dobiju tu pomoć, njihovi planovi će morati drastično da se mijenjaju jer novac mora biti vraćen. Očekujemo da će slabiji avio-prevoznici nestati ili dodatno oslabiti, dok će jaki biti u značajno boljoj poziciji nakon krize", zaključio je Varadi.