Sporna reklama
23

Nakon optužbi za rasizam H&M angažovao osobu koja će brinuti o poštivanju različitosti

Klix.ba
Foto: AFP
Foto: AFP
Švedska kompanija H&M je nakon negativnih reakcija koje su uslijedili zbog reklame na kojoj je tamnoputi dječak model za duksericu s natpisom "najbolji majmun u džungli" angažovala "voditelja različitosti" koji će se brinuti da se takve stvari ne ponove u budućnosti.

"Nedavni incident bio je nenamjeran, ali jasno pokazuje odgovornost koju imamo kao globalni brend. Naša predanost rješavanju raznolikosti i uključenosti je istinska i zbog toga smo, kako bismo unaprijedili naš rad, postavili voditelja različitosti", objavio je H&M u službenoj objavi.

Nakon burnih reakcija širom svijeta H&M je uklonio majicu iz prodaje, ali šteta je već napravljena, a prodaja je pala.

Iz ove kompanije, koja je jedan od najpoznatijih modnih brendova na svijetu, otkrili su da istražuju mogućnosti potencijalne saradnje s lokalnim južnoafričkim dizajnerima, kao i planove za otvaranje šest novih trgovina ove godine.

Očekuje se da će to stvoriti 300 novih radnih mjesta.