Ovaj lanac ugostiteljskih objekata se pridružio kompanijama Coca-Cola, Diageo i Unilever koje su također odlučile da se ne oglašavaju na društvenim mrežama.
Glasnogovornik Starbucksa je izjavio za BBC da se "pauziranje" ovakvog sponzorisanja neće odnositi na YouTube. Istakli su da su "imali međunarodni dijalog sa medijskim partnerima i organizacijama za ljudska prava u cilju da se zaustavi širenje govora mržnje". I dalje će biti prisutni na društvenim mrežama i to u obliku objava koje se ne naplaćuju.
Starbucks se odlučio na ovaj potez nakon što je Coca-Cola pozvala na "veću odgovornost" kompanija na društvenim mrežama. Globalni proizvođač bezalkoholnih pića će obustaviti reklamiranje na svim društvenim mrežama.
Ovakve odluke navedenih kompanija su uslijedile u trenutku kada mnogi kritikuju Facebookov odnos prema objavama na ovoj društvenoj mreži. Iz Facebooka su reagovali obećavši da će u budućnosti označavati sadržaj koji smatraju štetnim ili obmanjujućim.
Osnivač Facebooka Mark Zuckerberg je najavio da će se zabraniti objavljivanje sadržaja u kojem se tvrdi da su ljudi zbog svoje rasne, etničke, nacionalne, vjerske, seksualne, rodne pripadnosti prijetnja po druge. Pokretači kampanje protiv govora mržnje su optužili Facebook da ne čini dovoljno da onemogući govor mržnje i objavljivanje dezinformacija.