Sporazum, za koji se smatra da vrijedi oko devet milijardi eura, tek trebaju odobriti nadzorni odbor Lufthanse i nadzorna agencija Evropske komisije za konkurentnost.
Lufthansa se suočava s najtežom finansijskom krizom u svojoj istoriji uslijed pandemije, koja je prizemljila oko 90 posto njenih aviona. U jednom trenutku firma je gubila 900 miliona eura mjesečno.
Putnički aviosaobraćaj bio je praktično potpuno zaustavljen sredinom marta, iako je prevoz tereta Lufthanse nastavio da djeluje tokom pandemije.
Vladini izvori saopćili su da će sporazum biti "unutar okvira" plana spasa koji predviđa da aviokompanija primi pomoć do devet milijardi eura u zamjenu za vladin 20-postotni udio u kompaniji.
Sporazum je predložila vladina komisija oformljena na osnovu zakona usvojenog u martu o uspostavi fonda koji ima za cilj stabilizirati ekonomiju.
Ključna tačka u pregovorima održanim iza zatvorenih vrata u posljednjim sedmicama je da joj vladin udio ne bi omogućio da ima većinski broj glasova kako bi blokirao ključne odluke koje donese menadžment Lufthanse.
Drugo veliko pitanje je status oko 138.000 zaposlenih u aviokompaniji i njenim brojnim podružnicama, koje uključuju Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings, Swiss Airlines i druge, skupa s Lufthansa Cargo.
Kancelarka Angela Merkel izjavila je prošle sedmice da je vlada u "intenzivnim razgovorima" ne samo s Lufthansom, nego također i s Evropskom komisijom.