putem zatvorenih ponuda
0

NLB Banka: Javni oglas za prikupljanje obavezujućih ponuda za kupoprodaju potraživanja Banke

NLB Banka
NLB Banka
Javni oglas za prikupljanje obavezujućih ponuda za kupoprodaju potraživanja Banke (putem zatvorenih pismenih ponuda).

1. Predmet oglasa

Predmet oglasa je prikupljanje obavezujućih ponuda za kupoprodaju potraživanja Banke (putem zatvorenih pismenih ponuda).

Ukupna potraživanja koja su predmet prodaje su potraživanja od jednog Dužnika i iznose KM 9.569.391 od čega izloženost po osnovu glavnice iznosi KM 5.284.579, potraživanja su osigurana kvalitetnom hipoteke.

2. Postupak prodaje i pravo učešća

Postupak prodaje vodi Prodavac. Pravo učešća imaju pravna lica koja su u Bosni i Hercegovini registrovana za obavljanje djelatnosti naplate potraživanja i naplatno-kreditno poslovanje, te ispunjavaju ostale uslove utvrđene Zakonom o bankama FBiH i propisima Agencije za bankarstvo FBiH za kupovinu potraživanja od banaka.

3. Sadržaj ponude

Ponuda mora jasno sadržavati iznos ponuđene cijene za kupovinu potraživanja i podatke o ponuđaču (naziv, adresu, ID broj, kontakt telefon i email adresu), te biti pisana na lokalnom jeziku i potpisana od strane ovlaštenih osoba, uz obaveznu dostavu sljedećih priloga:

  • Izjava da kupac posluje u vlastito ime,
  • Izjava kojom se kupac obavezuje da će snositi sve troškove vezano za kupoprodaju potraživanja, uključujući i moguće porezne obaveze,
  • Izjava kojom kupac potvrđuje da su izvršene sve potrebne provjere dokumentacije koja se odnosi na potraživanja koja su predmet kupoprodaje,
  • Izjava kupca da nema međusobne povezanosti sa Bankom,
  • Izjava kupca da nema međusobne povezanosti sa dužnicima,
  • Izjava kupca o stvarnom vlasniku,
  • Potpisana saglasnost za pristup Centralnom Registru kredita,
  • Izjava kupca da raspolaže tehničkim i kadrovskim kapacitetima,
  • Bilans stanja i Bilans uspjeha kupca za 2023. godinu,
  • Izjava o povezanim licima,
  • Opis načina finansiranja kupovine plasmana,
  • Izjava kojom potvrđujete da kao kupac ispunjavate uslove propisane Zakonom o bankama FBIH i propisima Agencije za bankarstvo FBiH za kupovinu potraživanja od banaka;
  • Izjavu da ćete, u slučaju izbora kao ponuđača, Prodavcu dostaviti:

a) svu relevantnu dokumentaciju koja se odnosi na stvarne vlasnike vaše kompanije, u skladu sa AML/CFT standardima koje Banka primjenjuje ,

b) dostaviti dokaze o porijeklu sredstava kojima se potvrđuje da su sredstva za plaćanje stečena zakonito, i

c) dostaviti drugu dokumentaciju koju Prodavac smatra neophodnom za utvrđivanje vašeg AML/CFT statusa i transakcije;

d) dostaviti drugu dokumentaciju koju Prodavac naknadno zatraži.

  • ostale materijalne i druge informacije o kojima bi Prodavac trebao biti upoznat prilikom donošenja odluke o prihvatanju vas kao potencijalnog kupca.

4. Dostavljanje ponude

Pisane ponude dostavljaju se u zatvorenoj koverti putem pošte ili neposredno na Protokol NLB Banke d.d., Sarajevo, adresa: Koševo br. 3, 71000 Sarajevo, sa naznakom "NE OTVARATI – Ponuda po oglasu za prikupljanje obavezujućih ponuda za kupoprodaju potraživanja Banke (putem zatvorenih pismenih ponuda" i to najkasnije do 25.10.2024 godine do 16:00 sati.

5. Rok važenja ponude

Ponuda treba imati važnost minimalno do 15.12.2024. godine.

6. Uvid u dokumentaciju

Ponuđači imaju mogućnost uvida u dokumentaciju potraživanja koja su predmet prodaje.

Uvid se može izvršiti u periodu od 18.10.2024 do 24.10.2024 godine, a uz prethodni dogovor o istom i potpisivanje Ugovora o povjerljivosti podataka.

7. Garantni depozit

Ponuđač ima obavezu platiti garantni depozit u iznosu 10% ponuđene cijene na račun 1327300000000469, kao garanciju za ozbiljnost ponude, do kraja isteka važenja ponude.

Garantni depoziti ponuđača čija ponuda ne bude prihvaćena se vraća, bez obračuna kamata, na račun u roku od 8 dana od odbijanja ponude.

Uplata ponuđača čija je ponuda prihvaćena se uključuje u kupoprodajni ugovor, bez obračuna kamata. U slučaju da Ponuđač kojeg je Prodavac izabrao ne zaključi ugovor, garantni depozit ostaje Prodavcu (ne vraća se Ponuđaču).

Rok važnosti garantnog depozita je rok važnosti ponude, odnosno minimalno 15.12.2024. godine.

8. Postupak otvaranja ponuda i obavještavanje ponuđača o rezultatima izbora najpovoljnijeg ponuđača

Otvaranje ponuda izvršiti će se komisijski. Prodavac će informisati ponuđače o rezultatima izbora najpovoljnijeg ponuđača. Odabrani ponuđač će biti informisan o rokovima zaključivanja ugovora o kupoprodaji i plaćanja kupoprodajne cijene.

Prodavac će razmotriti sve pristigle ponude, ali zadržava diskreciono pravo u pogledu izbora kupca u cilju donošenja konačne odluke.

9. Ostalo

Ovaj oglas služi za prikupljanje obavezujućih ponuda u cilju donošenja konačne odluke o prodaji potraživanja, s tim da Prodavac zadržava pravo da u svakom trenutku odustane od provođenja postupka, te isti ne obavezuje Prodavca na zaključivanje ugovora o kupoprodaji.