Prijave su trajale do 15. juna, nakon čega je odabrano 10 kompanija koje će Banka zajedno sa svojim partnerima, OBN TV, RSG, Max Media, Oslobođenje i Mastercard, podržati, pružajući im besplatnu reklamu i podršku u pronalaženju potencijalnih kupaca.
Jedna od grana koje su krizu osjetile i prije nego je ona zvanično u našoj zemlji počela jeste turizam, s obzirom na to da su strani turisti dosta ranije počeli otkazivati dolaske. Agencija CoolTour jedna je od firmi koje će biti podržane projektom #OkvirPomoći.
"Poslovanje kao pojam kod nas više ne postoji. Posao je, nažalost, apsolutno stao sa zatvaranjem granica i još uvijek smo na istom mjestu gdje smo bili u martu ove godine. Od tada smo fokus prebacili na lokalno i regionalno tržište, te se trudimo iskoristiti naše znanje i vještine u kreiranju ponude koja će biti zanimljiva građanima BiH, kao i regionalnim posjetiocima, koji mogu ući u našu zemlju. Do sada smo uspješno realizovali jednu gradsku turu za grupu iz Srbije, što smo uradili prvi u državi i zaista smo sretni i ponosni na nas i na naše partnere", kazali su Vedran Grebo i Samra Čomor, vlasnici i vodiči u agenciji CoolTour.
Protekli period iskoristili su da uče i stvaraju nove kontakte, da kreiraju kvalitetan materijal, da se bolje predstave svojim klijentima, te da prikažu sve ono po čemu su posebni i drugačiji od drugih agencija u BiH. Okvir pomoći NLB Banke, kazala je Čomor, je savršena prilika za njih da se prezentuju lokalnom tržištu, da budu prepoznati, te da otvore neke nove kanale komunikacije.
"Mi smo odlučili da prezentiramo samo jednu od usluga koje nudimo, jer smo tu zaista posebni i jedini smo koji nude planinarenje na Lukomir u tako prisnoj mjeri, gdje turu vodi neko ko je odrastao na Lukomiru, čiji su roditelji rođeni u tom selu i čija porodica još uvijek živi gore. NLB Banka nam je pružila savršenu mogućnost da u ovo teško vrijeme dosegnemo do šire javnosti, jer to sami ne bismo mogli. NLB Banka bila je naš prvi izbor pri odabiru banke za agenciju, jer smo znali da na njih možemo računati i da će nam uvijek biti dostupni, a oni su ovim projektom i opravdali naše povjerenje", kazala je Čomor.
Pandemija je među prvima zatvorila i obrazovne institucije, što se odrazilo na njihovo poslovanje, pogotovo onih privatnih. Jedna od njih je i privatna predškolska ustanova Maštaonica iz Tuzle, jedna od 10 firmi kojima će NLB Banka pomoći.
"Za 2,5 mjeseca smo imali stopostotni pad prihoda, a posljedice i sada osjetimo. Počeli smo raditi 13. maja, ali situacija se još nije normalizovala. Skoro 30 posto djece koja su upisana ne dolaze, jer se roditelji ne osjećaju sigurno, s obzirom na kompletnu epidemiološku situaciju. Mi to osjetimo i na primanjima, stoga nam ovaj program NLB Banke jako puno znači i došao je u pravom trenutku. Klijenti smo NLB Banke od registracije ustanove i veoma smo zadovoljni uslugom. S njima smo se čak konsultovali i pred ponovno otvaranje Maštaonice, u smislu pozajmice, ukoliko nam ona bude potrebna, na šta smo dobili pozitivan odgovor. Međutim, pozajmica nam nije trebala, ali je ova pomoć itekako dobro i u pravo vrijeme došla", poručio je Ed Nukić, glasnogovornik Maštaonice.
Pomoć privredi se, između ostalog, ogleda u davanju oglasnog prostora odabranim preduzetnicima, kako bi na taj način potencijalni kupci mogli primijetiti njihov glas, rad i trud.
"Tokom vanrednog stanja, realizovali smo niz značajnih donacija usmjerenih na podršku zdravstvenom sistemu u BiH. Slične aktivnosti su realizovale i naše članice na drugim tržištima. Kao NLB Grupa smo dalje razmišljali na koji način možemo pomoći lokalnoj privredi i šta mi kao Grupacija možemo učiniti. Tako je nastao projekat #OkvirPomoći, gdje zajedno sa svojim medijskim partnerima, malim privrednicima obezbjeđujemo oglasni prostor, ali im želimo biti i na usluzi sa znanjem, stručnosti i iskustvom koje imamo. Želimo također potaknuti i naše građane da kupuju domaće proizvode i tako podrže našu privredu. Posebno mi je drago da među odabranim kompanijama ima različitih preduzetnika, od onih koji nude unikatnu odjeću, do proizvodnje kvalitetne stolarije, turističke organizacije, vrtića za djecu i sl.", izjavila je Lidija Žigić, predsjednica Uprave NLB Banke d.d. Sarajevo.
Više informacija o samom projektu, te o odabranim kompanijama, možete saznati na linku.