Nokia promijenila kultni logo i najavila agresivan rast poslovanja
Novi logotip se sastoji od pet različitih oblika koji čine riječ NOKIA. Kultna plava boja starog logotipa izbačena je, a umjesto nje se koristi niz boja ovisno o upotrebi.
"Postojala je povezanost sa pametnim telefonima, a danas smo kompanija za poslovnu tehnologiju", rekao je izvršni direktor Pekka Lundmark za Reuters.
On je govorio uoči godišnjeg Mobile World Congressa (MWC) koji se otvara u ponedjeljak u Barceloni i traje do 2. marta.
Nakon što je 2020. preuzeo čelnu poziciju u finskoj kompaniji koja se bori sa nizom problema, Lundmark je postavio strategiju koja se satoji od tri faze: resetovanje, ubrzanje i skaliranje.
This is Nokia, but not as the world has seen us before. Our new brand signals who Nokia is today. We’re unleashing the exponential potential of networks and their power to help reshape the way we all live and work. https://t.co/lbKLfaL2OI #NewNokia pic.twitter.com/VAgVo8p6nG
— Nokia (@nokia) February 26, 2023
Dok Nokia i dalje za cilj ima razviti svoje poslovanje u sektoru pružanja usluga, odnosno prodaju opreme telekomunikacijskim kompanijama, njen glavni fokus je sada prodaja opreme drugim preduzećima.
"Prošle godine smo imali veoma dobar rast preduzeća od 21 posto, što je trenutno oko 8 posto naše ukupne prodaje, odnosno otprilike 2 milijarde eura", rekao je Lundmark.
Velike tehnološke kompanije udružuju se sa proizvođačima telekomunikacijske opreme kao što je Nokia kako bi kupcima prodali privatne 5G mreže i opremu za automatizirane fabrike.