Danas, slaveći tri uspješne godine poslovanja na bh. tržištu, snagu tima i ono najvažnije, zajedništvo sa gledateljima, predstavlja svoj novi vizuelni identitet.
"Odlučili smo nadograditi i osvježiti svoj vizuelni identitet, modernizirati ga u skladu sa trendovima i promjenama na tržištu te našom vizijom, a to je biti najsnažniji i narespektabilniji TV kanal u zemlji. Osnovna poruka našeg novog vizuelnog identiteta je zajedništvo sa našim gledateljima. Upravo su oni naš glavni motiv i inspiracija, često smo njihov glas, trudimo se objektivno ih informirati, ali i istovremeno zabavljati svake minute svakog dana. Zahvaljujući njihovom povjerenju danas je Nova BH sinonim za tv program vrhunske kvalitete u svim segmentima – od objektivnog i relevantnog informativnog programa do vrhunskih i najgledanijih zabavnih formata. Novi vizuelni identitet je još jedan korak bliže našoj publici", istakla je Dželila Čurt, direktorica Nove BH.
Novi korporativni izgled zadržava prepoznatljivu narandžastu boju, a poznati kružni oblik je i dalje ključni grafički element Nove BH. Promjene u dinamici grafičkih elemenata na ekranu su interaktivne i modularne, a grafički izraz moderniji i dinamičniji. Idejno rješenje i originalni kreativni koncept sada prati vizuelni identitet televizijskog brenda Nova na regionalnom nivou.
Uz novi vizuelni identitet, jesen na Novoj BH sada je još raskošnija i uzbudljivija. Uz objektivan i relevantan informativni program, gledatelji Nove BH uživaju i u vrhunskom zabavnom i serijskom programu, kao što su popularni talent show "Supertalent" i "MasterChef", lifestyle magazin Nova IN, premijernim epizodama najgledanije humoristične serije "Lud, zbunjen, normalan", kao i najgledanijim formatima iz Grand produkcije - "Zvezde Granda" i "Nikad nije kasno".
Prema podacima Audience Measurementa, Nova BH u septembru je zadržala poziciju najgledanije televizije u Bosni i Hercegovini.