Danas je održana i promocija ove nove poslastice u marketu Amko komerca na Mojmilu, a svi posjetitelji sa oduševljenjem su degustirali novi brend koji je plod saradnje tri domaće kompanije.
"Neizmjerno smo sretni zbog činjenice da je Maza za kratko vrijeme postala najtraženiji domaći proizvod u kategoriji kremnih namaza. Sigurni smo da će svi slatkoljupci nakon degustacije novog rolata sa kremnim namazom Maza biti oduševljeni i tražiti zalogaj više. Koristimo priliku da pozovemo naše vjerne potrošače da probaju ovaj neodoljivi spoj koji mogu pronaći u svim Amko komerc marketima", izjavila je Lejla Čorhodžić direktorica prodaje kompanije AC Food.
Pored predstavljanja novog brenda posjetioci su imali priliku probati sve proizvode iz Maza asortimana.
"Zadovoljstvo kupaca jedan je od glavnih postulata poslovanja Amko komerca i upravo radeći na tome širimo ponudu proizvoda sa odjela kolača za kojima interes postaje sve veći. Novi Rolat sa kremnim namazom Maza eksluzivno bit će dostupan samo kupcima Amko komerca. Ova delicija plod je saradnje tri domaće kompanije, koje su udruženim snagama kreirale novu slasticu koja je već pronašla svoj put do potrošača. Želja nam je da upotpunimo ponudu na odjelu kolača tako što ćemo kupcima ponuditi nove, inovativne proizvode i proširiti mogućnost izbora", kazala je Minela Durmo direktor marketinga Amko komerca.
"Ponuda La delicija slastica donosi jedan miks torti i rolata koji su kombinacija dobro poznatih domaćih okusa i novih modernih sastojaka. Od osnivanja naše komapnije postali smo sinonim za kreativne slastice odličnog okusa. Novi Rolat sa kremnim namazom MAZA je proizvod na koji smo posebno ponosni, plod je višemjesečnog rada naših vrhunskih stručnjaka iz oblasti slastičarstva", istakao je Damir Rožajac rukovodilac proizvodnje La Delicija slastičarne.