Zaštita od cyber napada
35

Nova usluga za poslovne korisnike: BH Telecom pustio u rad Security Operation Center

BH Telecom
BH Telecom
Prateći globalne trendove na polju informacione sigurnosti i trenutnu geopolitičku situaciju, zaštita od cyber napada se nameće kao jedan od važnijih elementa u poslovanju svake kompanije. Uporedo s tim, nivo svjesnosti o važnosti informacione sigurnosti kontinuirano raste.

Prepoznavanje ovih rizika prisutno je kako kod menadžmenta privatnih, tako i kod javnih kompanija, jer je šteta koju i najjednostavniji sigurnosni incident može prouzrokovati više nego značajna.

BH Telecom je zajedno sa partnerskim rješenjima i ekspertizom, kreirao i pustio u rad Security Operation Center (SOC): centralizirano 24/7/365 rješenje zaduženo za kontinuirani monitoring, evaluaciju i zaštitu digitalnih resursa, sa ciljem zaštite informacija, infrastrukture i poslovanja od cyber napada.

Uz pomoć SOC-a, rješenja za zaštitu koje BH Telecom nudi, kompanije mogu preventivno i pravovremeno reagovati na potencijalne napade štiteći svoje podatke, novac i reputaciju.

Ključne prednosti SOC rješenja BH Telecoma su:

  • Visoko redudantna mrežna infrastruktura
  • Visoko pouzdana nova vSAN Cloud platforma
  • Dugogodišnje iskustvo u procesu kontinuiranog monitoringa
  • Reakcija u realnom vremenu
  • 24/7/365 raspoloživost, istraživanje sumnjivih aktivnosti
  • Znanja i iskustva internih i partnerskih IT stručnjaka
  • Integrisani sistem kvalitete – certificirani po ISO standardima 9001 i 27001.

BH Telecom je također i prvi vlasnik industrijske sigurnosne dozvole u oblasti telekomunikacija u BiH.

Ova usluga, predstavljena prošle godine, je nakon uspješno provedene testne faze, puštena u komercijalni rad u prvom kvartalu ove godine i već sada ima prve i za sada jako zadovoljne korisnike čija je infrastuktura brzo i jednostavno uključena u SOC servis, a da pri tome ni na koji način nije ugrožena sigurnost poslovnih informacija i/ili zaštita ličnih podataka tih kompanija.

BH Telecom u narednom periodu planira SOC servis dodatno učiniti fleksbilnijim i približiti korisnicima kako bi što više kompanija i institucija, za prihvatljive mjesečne naknade, mogle koristiti pojedine funkcije dio ili SOC servis u cjelini, a prema konkretnim potrebama i procesima tretiranja rizika kod potencijalnih korisnika usluge.