Nove uspješne akvizicije iz AS Grupacije
Rusmir Hrvić, generalni direktor Klas d.d. prisutnima će se obratiti sa temom "Inspiracija- Kako danas uspjeti u FMCG?.
Hrvić ističe kako je Klas d.d. kompanija od državnog značaja. Poslovne uspjehe temelje na razvoju i prema njihovim projekcijama očekuju da će ovo biti najbolja godina do sada. Inspiracija kao dio programa prethodit će okruglom stolu koji je ujedno i centralna tema FMCG Summita "Potencijal plasmana lokalnih proizvoda u BiH, regiji i šire".
Hrvić u intervjuu za InStore magazin najavljuje nove uspješne akvizicije u domaće tržište, jer smatra da je trenutno najbolje investirati u BiH. Summit je idealna prilika da Klas d.d. podijeli svoja pozitivna iskustva prisutnima i pokaže kako postati uspješan.
U Kongresnom centru Ilidža 16. aprila održat će se prvi FMCG Summit u organizaciji InStore magazina i InAkademije.
Prijave za učešće na Summitu možete izvršiti na www.fmcg-summit.ba.
Učesnici FMCG Summita su predstavnici kompanija: Konzum, Bingo, Coca- Cola, Nestle, Johnson&Johnson, Atlantic Grupa, Perutnina Ptuj, TDR d.o.o., HT ERONET, Nelt, AS Group, Megamix, Planet, Spanish Market, Ledo, Dukat, Deltatrade d.o.o., Megatrade d.o.o., Zvijezda, Sarajevski kiseljak, Sarajevska pivara, Bosnalijek, Student, Mališić export-import d.o.o., Menprom d.o.o, Orbico, Led Media d.o.o., MBI Development d.o.o., iNovine BiH d.o.o.Trgošped d.o.o., Banjalučka pivara ad, Unilever, Reckit Benckiser, dm, Podravka d.o.o., Best, Imperial Tobacco, Best, Halilović.ba/Renault, Dara d.o.o, Veleposlanstvo Republike Slovenije, GfK, Nielsen, Mediana i InStore magazin.
Medijski sponzori su: Klix, RSG Group, Hayat, Pink, Face TV, Obn, ATV, Dnevni list i Nova oprema.