"Više od 20 godina Mikrofin radi na usavršavanju svojih kreditnih proizvoda i procedura kako bi se adekvatno odgovorilo potrebama klijenata. Naši klijenti danas očekuju personalizovanu uslugu, jednostavnost i brzinu. Koncept novog enterijera poslovnice Mikrofina i drugačija tehnologija poslovanja koja omogućuje odobravanje kredita u roku od 20 minuta uz minimum dokumentacije, kreirani su da zadovolje upravo takve potrebe", istakla je Dženita Livnjak, Šef filijale Mikrofina u Mostaru.
Tehnološke inovacije i digitalizacija u velikoj mjeri mjenjaju navike klijenata, ali tradicionalna poslovnica još uvijek ima vrlo važnu ulogu u poslovanju naročito kada je u pitanju mikrokreditni sektor u Bosni i Hercegovini.
Od svog osnivanja Mikrofin drži čvrstu lidersku poziciju na BH tržištu. U tom periodu više od 2 milijarde maraka je plasirano kroz kredite za preduzetničku i poljoprivrednu djelatnost, te za potrebe stanovništva. Pored toga, dio strateške politike poslovanja Mikrofina predstavlja i ulaganje u društvenu zajednicu, prvenstveno kroz donacije ustanovama koje se bave djecom i omladinom.
Predstavnici kompanije Mikrofin posjetili su tokom sedmice dvije osnovne škole: "Druga osnovna škola" u Konjicu, te "Prva osnovna škola" u Stocu i tom prilikom im uručili donacije u vidu sportske opreme i rekvizita, te školskog namještaja za opremanje učionica.