Studija je analizirala 11.000 brendova u 35 svjetskih zemalja. Lista je napravljena na osnovu kriterija koje brendove domaćinstva kupuju te koliko često.
-
Tide, koji se u nekim zemljama prodaje i kao Alo, Vizir i Ace ostvario je vrijednost od 1.44 miliona poena.
-
Dove, koji je vlasništvo Unilevera, ostvario je vrijednost od 1.46 miliona poena te je zabilježio napredak u odnosu na prošlu godinu.
-
Knorr, također u vlasništvu Unilevera, ostvario je vrijednost od 1.65 miliona poena.
-
Lay's, u vlasništvu PepsiCo, ostvario je vrijednost od 1.75 miliona poena.
-
Pepsi, u vlasništvu PepsiCo, ima vrijednost od 1.98 miliona poena.
-
Nescafe, u vlasništvu kompanije Nestle ima vrijednost od 2.14 miliona poena.
-
Lifebuoy, u vlasništvu Unilevera, ima vrijednost od 2.34 miliona poena.
-
Maggi, u vlasništvu Nestlea, ima vrijednost od 2.76 miliona poena.
-
Colgate, u vlasništvu Colagate-Palmolive kompanije, ima vrijednost od 3.99 miliona poena.
-
Coca-Cola je najprodavaniji brend na svijetu. Iako je zabilježila manji broj ostvarenih poena nego prethodnih godina, Coca Cola je i dalje brend broj jedan u cijelom svijetu. Ove godine ostvarila je vrijednost od 5.72 miliona poena.