Stručnjaci iz medija
0

Promo / Objavljene glavne teme panela na NEM-u 2018

NEM 2018, najveće okupljanje TV industrije u regiji CEE, održat će se od 11. do 14. juna, šestu godinu zaredom u predivnom Dubrovniku. Do službenog otvaranja eventa ostalo je tek nekoliko mjeseci, te se polako objavljuju detalji bogatog programa NEM-a 2018.

Na ovogodišnjem New Europe Marketu održat će se sedam panela u kojima će sudjelovati cijenjeni i relevantni izlagači te ključni igrači TV industrije, a razgovarat će se o korisnim i zanimljivim istraživanjima i prezentacijama. Prepoznatljivi i nezamjenjivi dijelovi NEM-a, soba za privatne screeninge i market, povećani su i modernizirani. U sobi za privatne screeninge prikazivat će se djela kako svjetske tako i lokalne produkcije. Time se na ovogodišnjem NEM-u stavlja veći naglasak na sadržaj koji je u posljednjih nekoliko godina doživio velike promjene u odnosu na način na koji publika doživljava televiziju.

Važnost NEM-a 2018 za sudionike istaknula je Anette Schaefer, potpredsjednica TV poslovnih procesa za Europu za Deutsche Telekom AG: "NEM je ključno okupljalište regije CEE za međunarodnu produkciju. Ne samo da povezuje proizvođače i kupce sadržaja nego je to i event na kojem se ključni igrači TV industrije mogu upoznati s novim poslovnim modelima i najnovijim trendovima u zabavnoj industriji".

Upravo kao i soba za privatne screeninge, neki paneli fokusirat će se na lokalnu produkciju i njezinu važnost u smislu privlačenja i zadržavanja gledatelja. NEM 2018 bavit će se i pitanjem sve veće digitalizacije i digitalnih sadržaja. Nadalje, potegnut će se pitanje oglašavanja na tržištu i kako postići ravnotežu između profita i zadovoljstva gledatelja.

Nešto novo, no zasigurno kontroverzno, bit će diskusija o problemima piratiziranja u regiji CEE i općenito te kako se može poboljšati ovo nepoželjno stanje. Neposredno prije početka Svjetskog nogometnog prvenstva na NEM-u će se raspravljati i o sve većim cijenama sportskih TV prava. Tu je, naravno, i panel o tome koje je i kakvo dječje iskustvo s tehnologijom.

Osnivačica NEM-a, Sanja Božić-Ljubičić, otkrila je šta možemo očekivati od ovogodišnjeg izdanja eventa i panela: "Svake godine Mediavision organizira NEM nastojeći biti dva koraka ispred igre koju igramo i posla kojega najviše volimo, medija. NEM je ponosan što može na jednom mjestu spojiti važne ključne igrače CEE regije, ali i svijeta, kako bismo svi zajedno naučili iz vlastitih iskustava i pogrešaka. Činimo ovo svake godine i očigledno nešto radimo dobro, s obzirom da se svi vraćamo po još! Dobrodošli na NEM 2018!“

NEM je najvažnija četverodnevna konferencija u regiji CEE na kojoj se profesionalci iz TV industrije okupljaju kako bi se upoznali s najnovijim poslovnim trendovima i podijelili svoje najdragocjenije formule za uspjeh.

NEM se jedanput na godinu održava u Dubrovniku i okuplja nacionalne televizije, Pay-TV kanale, kablovske i satelitske operatere, IPTV kompanije, produkcijske, distribucijske i tehnološke kompanije, medije i marketinške agencije, te druge stručnjake povezane s TV industrijom. NEM se koncentrira na regiju CEE, no sudionici dolaze iz svih krajeva svijeta.

S predstavnicima više od 2000 kompanija, NEM se ističe kao važna platforma za stručnjake iz područja medija, telekomunikacija i marketinga. Iz NEM.a poručuju: "Posjetite NEM i steknite nova poslovna partnerstva i veze te saznajte sve o ključnim izazovima u TV industriji. Rezervirajte akreditaciju i smještaj na službenoj NEM internetskoj stranici".

NEM