Sedma po redu interaktivna konfernecija na jednom mjestu je okupila predstavnike najznačajnijih poslovnih subjekata, kompanija za preradu i proizvodnju mesa i začina, trgovce, distributere koji su razmijenili mišljenja, iskustva i dotakli se aktuelnih problema s kojim se susreću na tržištu.
Svi oni su se složili da borba cijenom na polici nije dobar način promocije, i da C brendovi koji se sve više pojavljuju i ruše cijenu, ujedno ruše i kategoriju, te nam se može desiti sličan scenarij kao u Turskoj kada je prije par godina, potpuno uništena kategorija parizera.
Učesnici su tražili da se država aktivno uključi u rješavanje nagomilanih problema. Jedan od prijedloga pomoći države bio je i stimualcijom uvoza žive stoke, a ne crvenog mesa, jer se tako paralelno razvija domaća proizvodnja i cijela prateća industrija.
Već narednog mjesca na istom mjestu okupit će se predstavnici kategorija bezalkoholna pića i vode te iznijeti siutaciju i eventualne problema sa kojim se oni susreću.