Promo
3

Održana digitalna konferencija za influensere "The Army Of Me" by Farmasi

Prva regionalna digitalna konferencija posvećena influenserima pod nazivom "The Army Of Me" powered by Farmasi okupila je u beogradskoj Kombank dvorani brojne beauty influensere, ali i sve one kojima je u fokusu online promocija proizvoda i usluga.

U organizaciji kozmetičkog brenda "Farmasi" i pod sloganom Your Vibe, Your Tribe predavači su predstavili inspirativne primjere i uspješna rješenja iz svog poslovanja kako bi influenseri, ali i brandovi postigli svoj puni tržišni potencijal u eri digitalne komunikacije.

"Ovo je prva konferencija ovog tipa u organizaciji Farmasi Adriatica na kojoj su pozvani imali priliku da dobiju potpuno besplatnu edukaciju za koju se nadamo da će nam svima pomoći u ostvarivanju novih modela saradnje. 'The Army of Me' je i nastao kao projekat koji ilustruje našu svijest o značaju digitalnih medija, ali i kao izraz zahvalnosti svima koji na društvenim mrežama prate Farmasi", istakla je Aleksandra Vižin, direktorica marketinga za Farmasi Adriatic regiju.

Konferenciju je otvorio direktor prodaje za Farmasi Srbiju Darko Žabić, koji se kratko osvrnuo na važnost digitalnog marketinga iz perspektive brandova i tržišta.

O tome koliko je bitan sadržaj, estetika profila i kontinuitet u influenserskom radu govorio je Dino Tutundžić, osnivač "Mudrolija sa Twitter-a". Po kom principu brendovi i agencije biraju influensere i koji su to najkorisniji alati za saradnju sa njima pojasnila je Jasmina Krstić Latinović, PR manager "ProPR agencije" i autor bloga "Prikazi Stvarnosti". Šta nesvjesno otkrivamo o sebi na osnovu govora tijela, postavljajući foto i video sadržaj na društvenim mrežama, okupljenima je otkrio Marko Burazor, dugogodišnji trener iz domena komunikacija i poslovnih vještina. Korisne savjete o kreiranju sadržaja za Facebook i Instagram oglašavanje objasnio je Ivan Bildi, poznati digital marketing i biznis strateg, dok je smjernice o haštagovima i aplikacijama za obradu foto i video sadržaja približila Ana T. Dimitrijević, iz agencije "Angel Solutions". Za kraj konferencije Dragan Varagić, dugogodišnji strateg e-poslovanja, govorio je o tome koliko je važno, pored društvenih mreža, razvijati i sopstveni blog.

Više o konferenciji pronađite na thearmyofme.com, a možete posjetiti i službenu stranicu www.farmasi.ba.