U poređenju sa četvrtim kvartalom prošle godine, na američkom tržištu TV oglašavanje palo je za dva posto, a i tu brojku spasio je decembar, mjesec shoppinga, ludih promocija i najveće potrošnje koji je bio izjednačen u 2014. i 2013. godini. S druge strane u oktobru se trošilo devet posto manje, a u novembru šest posto.
Najveći gubitak, američke TV kuće ostvarile su na polju oglašavanja računarske i IT tehnologije gdje je pad potrošnje bio drastičan, čak 40 posto. Proizvodi za ljepotu i ličnu higijenu oglašavali su se na TV-u za 20 posto manje nego ranije, dok su restorani smanjili svoju investiciju za 11 posto. Naravno, dok neke industrije smanjuju investicije, prazan prostor koriste drugi. Tako je američka modna industrija na TV uložila 22 posto više nego prošle godine, a farmacija 14 posto, ali ni to nije bilo dovoljno da TV oglašavanje u posljednjem kvartalu podigne u pozitivni dio skale.
TV oglašavanje je sve bliže da postane novom žrtvom digitalnog oglašavanja, nakon što je print već zakopan i oplakan. Omča je spremna i prebačena preko grane, međutim, nije sve izgubljeno za najveće medijske korporacije koje su spremne držati korak sa vremenom. Nada za TV kuće u Sjedinjenim Američkim Državama, a nakon toga i u ostatku svijeta, je u rastu potrošnje na oglašavanje uz digitalni video. NBC.com i ESPN.com su uz pad prihoda od TV oglašavanja zabilježili i značajan rast na prodaje digitalnih video oglasa, čak 104 posto odnosno 70 posto.
Ono što je sigurno, cross-platform rješenja i novi mješani mediji skrojeni po mjeri modernog potrošača imaju otvoren put ka uspjehu. Borba je uveliko započeta preko okeana, ali 2015. godina će i u našoj zemlji sasvim sigurno pokazati neke nove trendove, piše UIMIS - udruženje internet medija i servisa BiH.