Kao kupoprodajna platforma sa velikim ambicijama, tadašnji Pik.ba, napravio je veliki iskorak prema online trgovini. Od male startup kompanije za samo nekoliko godina postao je regionalno prepoznatljiv brend i lider na tržištu online oglasnika.
Pik.ba je lansiran 31. marta 2009. godine i već nakon tri mjeseca je brojao 30 hiljada registrovanih korisnika. Danas se, kako tvrde, mogu pohvaliti statistikama koje odavno prelaze dva miliona registracija, 1,5 miliona preuzimanja Android aplikacije - što je najveći broj na lokalnom i regionalnom tržištu, te preko 2,6 miliona aktivnih artikala, i 32 miliona do sada objavljenih oglasa.
Uspješno poslovanje domaće kompanije Pik d.o.o. prepoznala je i Naspers grupacija, koja je tokom 2015. godine tadašnji Pik.ba pridružila vodećoj svjetskoj platformi za objavu oglasa, OLX i od tada nastavljaju rasti kao najposjećenija lokalna domena sa više od 700 hiljada aktivnih korisnika svakog mjeseca.
"Naša misija i vizija je bazirana na spajanju ljudi u svrhu ostvarivanja obostranih interesa i s ponosom možemo reći da već 10 godina uspješno ostvarujemo svoje planove. Istina je, kada imate tim od 20 i više zadovoljnih uposlenika i kada slušate njihove ideje, kao i sugestije korisnika ili klijenata, ne možete biti na pogrešnom putu",, istakao je suosnivač i direktor kompanije Pik d.o.o., Emir Pilavdžić.
Osim kontinuiranog unaprjeđenja najposjećenijih kategorija (Vozila, Nekretnine, Mobilni uređaji...) tim OLX.ba aktivno razvija i nove sadržaje. Tako je nedavno lansirana i kategorija Poslovi putem koje je moguće nuditi i pretraživati oglase za posao.
Da je platforma za promoviranje kako polovnih, tako i sadržaja premium brandova, dokazuje i činjenica da sve više popularnih kompanija svoje proizvode nudi putem OLX-a.
Porsche grupacija, brojne finansijske institucije poput Raiffeisen banke ili prodajnog lanca Bingo već godinama rado sarađuju sa domaćim oglasnikom.
"Veliki broj korisnika i naših redovnih pretplatnika koji godinama raste dokazuje da online biznis preuzima sve veću ulogu u svakodnevnom poslovanju. Online platforma koja za svrhu ima spajanje korisnika, razmjenu informacija, ponude i potražnje roba ali i usluga je već postala standard u BiH i regiji. Integracijom finansijskih i logističkih usluga naši korisnici će dodatno unaprijediti svoje kupoprodajno iskustvo. Za naredni period u fokus prevashodno stavljamo zadovoljstvo naših korisnika i unapređenje korisničkog iskustva na OLX.ba", kazao je Jasmin Marić, direktor Sektora za razvoj poslovanja.
Tokom press konferencije, Marić je najavio i stipendiranje 10 studenata kao simboliku obilježavanja 10. godišnjice postojanja na domaćem tržištu.
"Plan nam je do početka nove školske godine putem javnog poziva prikupiti aplikacije i odabrati 10 stipendista fokusiranih na online biznis. Učenici ili studenti ne moraju nužno imati najbolji prosjek ocjena – fokus stavljamo na poduzetnički duh, najkvalitetnije poslovne ideje i ambicije novih generacija online poduzetnika u BiH".
OLX nije zaboravio ni svoje vjerne klijente, partnere i prijatelje za koje je pripremio više od 100 plaketa kao zahvalu za dugogodišnju saradnju i povjerenje. Ovom prilikom plakete su dodijeljene predstavnicima marketing agencija Media Pool, te agencije za posredovanje nekretninama Prostor.
"S OLX-om sarađujemo gotovo deceniju i slobodno mogu reći da smo rasli, razvijali se i učili jedni od drugih. Zasigurno ćemo dobre odnose graditi i u budućnosti", kazala je Nermina Kelić, koja je plaketu preuzela u ime agencije Universal Media, članice Media Pool-a.
Predstavnik agencije „Prostor“ je objasnio kako je OLX danas nezaobilazan kanal za plasiranje nekretnina i kako je gotovo nemoguće planirati bilo kakve aktivnosti bez promocije putem OLX-a.
"Godinama uspješno sarađujemo. Jako cijenimo današnje priznanje i sav trud koji ulažu kako bismo zajedno pratili trendove i pružili korisnicima najbolja rješenja“, istakao je Boris Marić iz agencije "Prostor“.
Jedan od dobitnika značajnog priznanja je i Raiffeisen banka u BiH.
"Iskreno čestitamo OLX web portalu na ovom značajnom jubileju. OLX je u zadnjih deset godina izrastao u najpopularniju online platformu za prodaju i kupovinu u Bosni i Hercegovini. Saradnja između Raiffeisen banke i OLX se prirodno nametnula. Živimo u digitalnom svijetu, a novu dimenziju bankarske industrije karakteriziraju moderne i globalne bankarske usluge. Raiffeisen banka aktivno radi na prepoznavanju novih poslovnih niša, konstantnom razvoju i prilagođavanju svojih usluga u eri digitalne ekonomije, te pronalaženju novih online kanala komunikacije u cilju kvalitetnije interakcije sa svojim korisnicima. Sigurna sam da će saradnja između Raiffeisen banke i OLX-a biti dugoročna i uspješna“, Belma Hadžiomerović, direktorica Marketinga i korporativnih komunikacija i upravljanja održivošću Raiffeisen banke.
I u budućnosti OLX.ba planira nastaviti spajati vjerne korisnike, nagrađivati ih kvalitetnim sadržajima i brojnim novitetima s ciljem što uspješnije kupoprodaje.