Ostalo je još malo vremena za prijavu na prvi Customer Experience Masterclass u BiH

Ako želite naučiti kako unaprijediti korisničko iskustvo u svojoj organizaciji, Centar za poslovnu edukaciju (CPE) i Integria Consult Russia prvi put u BiH organizuju četverodnevnu online radionicu "Customer Experience Masterclass" od 23. do 26. marta 2021. godine.
Prijavite se do 17. marta i iskoristite dodatni popust.
Kroz ovu fantastičnu radionicu će vas voditi jedna od vodećih svjetskih certificiranih CX trenera, m.sc. Olga Guseva MBA, PhD, CCXP, koja svoja praktična iskustva stavlja vama na raspolaganje. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovu radionicu imat ćete mogućnost postavljati pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse, a sve to u maloj grupi do maksimalno 12 učesnika. Olga je ujedno i Managing partner u Integria Consult Russia, koji je Recognized Training Provider od strane CXPA - Customer Experience Professional Association.
Zadovoljstvo korisnika/kupca je ključ za poslovni uspjeh, ali kako korisnike učiniti zadovoljnima?
Na ovoj četverodnevnoj online radionici učesnici će se kroz praktične primjere i vježbe upoznati s najboljim svjetskim CX praksama. Upoznat ćemo vas sa CX-om kao alatom za transformaciju poslovanja i kao alatom za svakodnevno poslovanje. Posebna pažnja će se posvetiti vezi između strategije i CX-a, na kojim dijelovima strategije je najbolje kreirati CX, koje su alternative, te kako voditi CX program u kompaniji.
Saznajte zašto je CX put do uspjeha u novom dobu
Učesnici će naučiti više o korisnicima/kupcima uopšte, vrstama korisnika, te empatiji prema korisnicima u svim aspektima. Posebna pažnja će biti posvećena fazama životnog ciklusa korisnika, te kako efikasno uticati na isti. Naučite metode mjerenja CX-a i kako da sami analizirate rezultate za najbolje rezultate i kreiranje buduće strategije. Putem simulacije akcionih planova učesnici će se direktno upoznati sa načinom implementacije CX-a u različitim situacijama. Na zadnjem danu radionice, svi učesnici će imati priliku da predstave i svoja trenutna iskustva, izazove i dobiti prijedloge za rješenja.
Trener: m.sc. Olga Guseva MBA, PhD, CCXP Certificirani CXPA trener (Customer Experience Professionals Association)
Networking Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.
Certifikat Po završetku treninga učesnici dobijaju CX Masterclass od Integria consult Russia - Recognized CX Training provider.
Mjesto i datum održavanja Online: od 23. do 26.03.2021. od 10 do 14h (ukupno 16 sati tokom 4 dana) putem MS Teams aplikacije.
Radionica je ograničena na 12 učesnika, zato požurite sa prijavom i iskoristite popust.
Više informacija o radionici i prijave na sljedećem linku ili nas pozovite 033 260 505.