Otvorene prijave za rovinjske "Dane komunikacija" koji će biti održani u aprilu 2024.
"Dani komunikacija" odavno su i izvan hrvatskih granica prepoznati kao jedan od najboljih evenata na svijetu, a čarolija ovoga festivala deseti će se put manifestirati upravo onako kako najviše vole domaći kreativci, komunikatori, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikacijski profesionalci.
Osoba koja stoji iza festivala, direktorica "Dana komunikacija", HURA-e i IAB-a Croatia Dunja Ivana Ballon izjavila je:
"Svoju smo zajednicu smo odavno naviknuli na neuobičajeno dobro, a ponekada i najbolje, pa ni ove godine ne planiramo razočarati. Teško je opisati poseban osjećaj na rovinjskoj obali i neobičnu energiju ovog festivala, stoga nećemo ni pokušavati, ali ćemo vas pozvati da dođete i uvjerite se sami".
Svijet oko nas nije jednostavan i danas više ne možemo reći da je išta crno-bijelo, a između svih ekstrema, pa i ljubavi i mržnje, postoji cijeli niz emocija. Upravo na to ukazuju i "Dani komunikacija" koji pokazuju da se trijumfalni i neopipljivi osjećaj inovacije uvijek pronalazi između dviju krajnosti te poručuju da ništa, a pogotovo ne komunikacijsku industriju, nije moguće smjestiti u stereotipne ladice.
No, iz organizacije ništa ne prepuštaju slučaju, stoga su za skeptike koji tek trebaju iskusiti "Dane komunikacija" pripremili i festivalski video "Dana komunikacija" koji savršeno dočarava ono što riječi ne mogu iskazati.
I u 2024. na festivalu nam spremaju izvanredan postav vrhunskih svjetskih predavača i lidera koje u Hrvatsku dovode sa svih strana i dijelova svijeta, ali kreativnu zajednicu u Rovinj ne privlače (isključivo) važna imena, tvrde organizatori, poručujući da su "Dani komunikacija" danas sami po sebi sinonim za kvalitet u industriji.
Festival je nadaleko poznat upravo po tome što sa svojim učesnicima uz jedinstvene edukativne sadržaje uspješno ruši unaprijed postavljena očekivanja te otvara prostor slobode za kreativnu genijalnost i spektar ideja koje iz njega proizlaze.
Prijave za učestvovanje moguće su na službenoj internetskoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim hotelima Lone, Monte Mulini i Grand Park Hotelu očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših evropskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 26. januara za rane prijave i rezervacije.
Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se tokom prvih desetak dana, stoga je dobro svoja mjesta rezervirati na vrijeme.
O "Danima komunikacija"
"Dani komunikacija" prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije.
Novo izdanje Festivala, koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena, i sljedećeg će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni.
Više informacija pročitajte na službenim internetskim stranicama Festivala.
O organizatorima
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija.
HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja "Dane komunikacija" s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte.
Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo.
Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Evropskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj.
Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.