Kako navode organizatori, slogan ovogodišnje Branding konferencije "Hack the influence" nije poziv za savladavanje vještine Social Media Influencinga. Svjetski stručnjaci će na ovogodišnjoj Branding konferenciji govoriti o dosta kompleksnijem pojmu "influence", koji odlikuje brendove sa stavom.
"Branding konferencija 9" otkriva veliku transformaciju poslovnog razmišljanja, koja leži na principu stvaranja zajedničke vrijednosti između brendova i potrošača, rješavajući potrebe i izazove društva s kojim se povezuju i grade nove vrijednosti.
I ove godine će uvaženi stručnjaci i veliki predavači predstaviti ideje i načine na koje je moguće, gradeći odnos između brenda i potrošača, izgraditi upečatljiv utjecaj. Bit će riječi i o tome kako i zašto formirati brend sa stavom i koji su rizici zauzimanja stava.
Temu "Hack the influence", svako iz svoje perspektive, publici će, između ostalih, predstaviti Mark Shayler, vlasnik kompanije APE iz Velike Britanije i izvanredan "biznis transformator", Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor agencije Publicis Italy, buntovnik s razlogom i velikom listom osvojenih nagrada za kreativni rad, Ravid Kuperberg, osnivač i partner u kompaniji Mindscapes iz Izraela, jedan od najboljih trenera za kreativni tok misli.
U specijalnom dijelu programa devete Branding konferencije, u sklopu partnerstva s prestižnim Cannes Lions festivalom, ponovo će biti proglašeni pobjednici takmičenja Young Lions BiH. Ovo takmičenje održava se već treću godinu u nizu i velika je prilika za sve mlade agencijske i nezavisne profesionalce da svjetskoj eliti kreativne industrije u Cannesu prezentiraju svu raskoš svojih vještina i talenta. Klijent za kojeg će takmičari kreirati rješenje ove godine će biti humanitarna organizacija UNICEF, a kreativno rješenje koje bude odabrano kao najbolje pobjednicima će osigurati GRAND PRIX u ukupnom iznosu od 10.000 KM.
Nije neobično da se ovakav događaj smjesti u muzej, budući da je namjena svakog muzeja da istakne i pred javnost izloži ono najbolje iz jednog vremena i prostora. Tako ćemo 31. maja u Historijskom muzeju BiH, na devetoj Branding konferenciji, prisustvovati izložbi kreativne misli velikih imena marketing industrije današnjice.
Izložba neće imati reprizu, a kotizacije po early bird cijeni mogu se nabaviti na www.branding.ba.