Pelješki most se pravi "punom parom", završetak gradnje do kraja 2021.
Osim toga, iz preduzeća Hrvatske ceste istakli su da su u toku bušenje i iskop tla iz pilota, ugradnja armaturnih koševa i betoniranje pilota, armiranje i betoniranje naglavnica pilota, postavljanje armature i betoniranje segmenata skupova, piše Večernji list.
U februaru ove godine iz Kine na gradilište Pelješkog mosta stiglo je 29 segmenata čelične rasponske konstrukcije. Očekuje se da će se uskoro desiti i drug pošiljka od 28 segmenata. Kada će se to desiti zavisi o tome kada će hrvatski nadzorni inžinjeri otići u Kinu da bi provjerili kvalitet njihove proizvodnje. Zbog pandemije koronavirusa to se nije moglo desiti. Izgledno je da je pronađeno rješenje i za ovaj problem.
Iz Hrvatskih cesta su ukazali da kineski izvođači radova traže način kako da u što kraćem roku dovedu potreban broj specijaliziranih varioca. Zasad je plan da oni posebnim avionom stignu iz Kine 27. jula. Onda bi povratnim letom u Kinu otišli hrvatski nadzorni inžinjeri.
Ako se ne ostvari plan dolaska kineskih varioca, postoji mogućnost saradnje sa stručnom radnom snagom iz hrvatskih brodogradilišta s kojima je već upostavljen kontakt. Riječ je o variocima Brodosplita.
Prvobitni plan bio je da se gradnja mosta završi krajem jula sljedeće godine, ali to se neće desiti zbog pandemije. Zato je rok gradnje prolongiran za kraj 2021.
Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić izjavio je da pandemija nije zaustavila radove, nego da su se oni odvijali pod mjerama zaštite od koronavirusa. Trenutno je na gradilištu angažovano 619 radnika.
Podsjećamo, izgradnja Pelješkog mosta je pogoršala međususjedske odnose Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Pojedini političari i stručnjaci u Bosni i Hercegovini su ocijenili da se gradnjom mosta ugrožava pravo zemlje na izlazak na otvoreno more. Iako su nadležni u Bosni i Hercegovini obećavali da će onemogućiti početak gradnje mosta dok se ne riješi to pitanje, to se nije desilo.