Poznato je da je ime Adidas bazirano na imenu osnivača Adolfa Dasslera, ali malo je onih koji zapravo shvataju simboliku modernog Adidasovog loga. Iako se on mijenjao nekoliko puta, tri linije su uvijek tu, a posljednja verzija linija predstavlja ih u zakrivljenom maniru tvoreći oblik koji podsjeća na trougao. On zapravo predstavlja planinu ili prepreku koju sportisti moraju preći da bi došli do trijumfa.
Mnogi bi rekli kako logo južnokorejske automobilske kompanije Hyundai jednostavno predstavlja prvo slovo imena firme, ali oni nisu u pravu. Zapravo, iluzija slova H je rezultat pozadine loga – dvije osobe koje se rukuju, klijent i predstavnik kompanije.
Rob Yanov, dizajner Appleovog loga, dugo je radio na crtežu jabuke, koji bi predstavljao nekada novopečenu kompaniju. Kada je iz košare pune jabuka uzeo jedan plod i zagrizao ga, sinulo mu je da riječ "bite" (bos. ugriz) zapravo zvuči kao riječ "byte" koja označava bit, najmanju mjernu jedinicu digitalne informacije.
Prva dva slova loga kompanije Sony Vaio predstavljaju analogni simbol, a podsjećaju i na brojeve 1 i 0, simbole najmanje jedinice za informaciju – bit.
Iako logo Amazona na prvi pogled ne predstavlja ništa posebno, narandžasta linija ispod slova stvara iluziju osmijeha, ali i strijele koja se pruža od slova A do Z jer se na Amazonu može pronaći sve što poželite.
Logo Toyote predstavlja simbol konca koji prolazi kroz iglu jer je nekadašnja djelatnost japanske firme bila prvenstveno krojačka. Također, logo je načinjen tako da se kombinacijom linija dobijaju slova imena kompanije.
Pinterest ima jednostavan logo u kojem je skrivena jedna čioda (eng. pin) koja je i predmet po kojem je popularna društvena mreža i dobila svoje ime. Čioda je, ukoliko ne možete odgonetnuti, sakrivena u slovu "P".
Toblerone, popularna tvornica čokolade iz švicarskog Berna, na svom logotipu krije gotovo nevidljivu siluetu medvjeda koji je simbol grada Berna čiji je nadimak zapravo "Grad medvjeda".
U slavnom logu Coca-Cole krije se jedan nenamjerni marketinški trik. Naime, između slova "O" i "L" postoji mala zastava Danske. Iako je zastava nacrtana sasvim slučajno to nije spriječilo Coca-Colu da ovu činjenicu vrlo dobro iskoristi prilikom prodaje svojih proizvoda u toj državi.