Riječ je o prvoj fazi projekta za čiju realizaciju je osigurano 900.000 konvertibilnih maraka, od čega je Općina izdvojila 200.000 KM, a Direkcija 700.000 KM.
"Kada su u pitanju saobraćajne gužve na području Novog Grada, trenutno najveći problem imamo na raskrsnici u ulici Safeta Zajke u Buča Potoku i kod podvožnjaka prema Otoci. Cijela ta saobraćajnica je jako opterećena i u jutarnjim, a i u popodnevnim satima. Kako bi se riješile saobraćajne gužve na toj raskrsnici, zajedno sa Direkcijom radimo projekat izgradnje kružnog toga. Međutim, prilikom izrade projekta ustanovljeno je da je potrebno izgraditi dva kružna toka kako bi oni imali svoju punu funkciju. Jedan je na raskrsnici između Šeste transverzale i ulice Džemala Bijedića, čija izgradnja počinje u ponedjeljak, a drugi je kružni tok na raskrsnici ulica Safeta Zajke i šeste transverzale, koji bi trebao da se gradi naredne godine", pojasnio je načelnik Efendić.
Iako je planirano da se izvođenje radova odvija u večernjim satima, zbog velikih gužvi na toj saobraćajnici, načelnik je pozvao građane na strpljenje, jer će nakon izgradnje kružnog na lokaciji između Buča Potoka i Otoke biti mnogo lakše, kao što je to sada i na Stupskoj petlji, gdje su gužve puno manje nego ranije.
Tokom današnjeg potpisivanja sporazuma najavljeno je i skoro potpisivanje sporazuma za sufinansiranje A-transverzale, čija bi izgradnja trebala započeti nakon što se završe procedure izbora izvođača radova.
Kako je pojasnio Adem Zolj, grubi radovi koji izazivaju najviše saobraćajnih gužvi će se vršiti noću, a u toku dana će se raditi radovi van trase saobraćajnice, tako da se može neometano odvijati saobraćaj.
Međutim, kada se budu radili završni radovi, tada će dolaziti do povremenih obustava saobraćaja tokom vikenda kada su najmanje saobraćajne gužve.
"Ovaj projekat se planira realizirati u dvije godine, s tim da će se kružni tok u ulici Džemala Bijedića završiti u ovoj godini. Obzirom da će se on nalaziti na granici sa općinom Novo Sarajevo, bit će neophodno izvršiti pomjeranje jednog kioska koji je na teritoriji Novog Sarajeva i već smo dali nalog za njegovo izmještanje. Izvođač radova je firma Euro-asfalt, a radit će se proširivanje postojeće saobraćajnice, na jednom dijelu sa dvije na četiri trake i umjesto klasične semaforizirane saobraćajnice kružni tok", izjavio je Zolj, ističući da je s aspekta saobraćajne sigurnosti kružni tok daleko povoljniji u odnosu na klasične semaforizirane raskrsnice.
S obzirom da u ulici Safeta Zajke postoji problem sa podzemnim vodvodnim i kanalizacionim instalacijama, planirano je da se u ovoj godini uradi njihovo izmještanje, kako bi se stekli uslovi za izgradnju i drugog kružnog toka u Buča Potoku.