Pogledajte radove na dionici brze ceste kroz srednju Bosnu: Počeli su, a kad će završiti...
Nakon brojnih komplikacija oko projekta, radovi na izgradnji dionice brze ceste Lašva - Nević Polje dugoj 4,8 kilometara teku predviđenom dinamikom, a dio je brze ceste Lašva - Travnik - Jajce.
Kako je saopćeno iz JP Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine, trenutno se izvode zemljani radovi iskopa i nasipa na lokalnim i poljskim cestama, objektima kao što su vijadukti i mostovi te radovi na regulaciji rijeke Lašve.
"Na vijaduktu Mali Mošunj 1 u toku su radovi na izradi upornjaka i stubova, a na gradilištu zavisno od radova koji se obavljaju angažovano je između 40 i 60 radnika", kazali su iz Autocesta FBiH.
Istakli su da je ugovor o izgradnji LOT-a 5 od petlje Vitez do petlje Nević Polje potpisan 26. aprila prošle godine sa Heringom iz Širokog Brijega te da su svi prethodni pripremni radovi odrađeni do kraja septembra prošle godine kada je izvođač započeo glavne radove u skladu s dinamikom.
"Vrijednost ugovorenih radova iznosi skoro 75 miliona KM s uračunatim PDV-om, a izgradnja se finasira namjenskim sredstvima iz Budžeta Vlade FBiH. Rok za završetak radova je 20 mjeseci", dodaju iz Autocesta FBiH.
Ovo je samo dio buduće ceste Lašva - Nević Polje ukupne dužine od 24,3 kilometra koja je još prije nekoliko godina proglašena cestom od javnog interesa. Inače, ova dionica se trebala praviti iz sredstava klirinškog duga Rusije Bosni i Hercegovini.
Ostala četiri LOT-a ove dionice čine Lašva - Kaonik, Kaonik - Selište, Selište Vitez (petlja Vitez - ulaz u poslovnu zonu) te Poslovna zona Vitez (petlja Vitez - od ulaza do izlaza iz Poslovne zone).
"Brza cesta Lašva – Travnik – Jajce će značajno poboljšati kvalitetu života bh građana jer će skratiti vrijeme putovanja i poboljšana i sigurnost svih učesnika u prometu, pošto se radi o jednom od najopterećenijih cestovnih pravaca u našoj državi. JP Autoceste FBiH planiraju nastaviti aktivnosti sa realizacijom izgradnje brze ceste kako bi se u konačnici povezala zapadna Bosna i Hercegovina odnosno Bihać, Cazin i Velika Kladuša preko Ključa, Jajca, sa centralnim dijelom na Koridor 5C i dalje sa istočnom Bosnom i Hercegovinom te susjednim državama Srbijom i Crnom Gorom", zaključuju u JP Autoceste FBiH.
Krajnji rok završetka cjelokupne dionice još nije poznat. Kako Klix.ba saznaje od pet LOT-ova ove dionice, četiri rade Autoceste FBiH, a jedan Ceste FBiH. U toku je priprema projektne dokumentacije za još tri LOT-a Autocesta FBiH nakon čega će biti raspisani tenderi i definisani rokovi.
Kada će dionica biti u potpunosti izgrađena i funkcionalna - nije poznato.